Olen ehkä tulossa Helsinkiin torstaina, haluaisko joku Helsingin seudun palstalaisista tavata mut? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pah. On mulla kavereita, on vaan ihan kivaa puuhaa ja vaihtelua normaalipäivään lähteä Helsinkiin syömään ja kahville ja jutella välillä erilaistenkin ihmisten kanssa.

Vaikka en mä ole sellainen, että välttämättä kauheesti kavereita tarttisinkaan. En ole koskaan lapsenakaan ollut sellainen.

Yleensä tapaamisissa on ollut oikein mukavaa porukkaa, kyylät ja katkerat ei uskalla paikalle saapua.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24337931:
Pah. On mulla kavereita, on vaan ihan kivaa puuhaa ja vaihtelua normaalipäivään lähteä Helsinkiin syömään ja kahville ja jutella välillä erilaistenkin ihmisten kanssa.

Vaikka en mä ole sellainen, että välttämättä kauheesti kavereita tarttisinkaan. En ole koskaan lapsenakaan ollut sellainen.

Yleensä tapaamisissa on ollut oikein mukavaa porukkaa, kyylät ja katkerat ei uskalla paikalle saapua.

Etkö ole töissä ollenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24338020:
Kovasti tuntuu sullakin olevan aikaa udella muiden asioita.

Ei tähän mennyt kuin minuutti :), mutta tapaamiseen menee kenties tunteja ja keskellä päivää. Mutta turha tästä on jankata, aivan oma asiasi.

[QUOTE="rtee";24337899]Mä en ymmärrä mitä pahaa siinä edes olisi jos on yksinäinen ja etsii palstalta ystäviä. Vai onko uusien ystävien etsiminen sallittua vain tietyissä paikoissa?[/QUOTE]
Eihän siinä mitään pahaa olekaan. Se vaan, että kaikki pitää toimia täällä.
Olin joskus 70-luvulla just tuommonen asosiaalinen tyyppi. Sillon ei tietenkään ollut näitä foorumeita, mihin purkaa pahaa oloaan.
Nuo naiset tuntuu niin tutulta.

[QUOTE="vieras";24338057]Eihän siinä mitään pahaa olekaan. Se vaan, että kaikki pitää toimia täällä.
Olin joskus 70-luvulla just tuommonen asosiaalinen tyyppi. Sillon ei tietenkään ollut näitä foorumeita, mihin purkaa pahaa oloaan.
Nuo naiset tuntuu niin tutulta.[/QUOTE]

Ai sä ootkin noin iäkäs jos.

[QUOTE="vieras";24338031]No anteeksi, kun ignoorasin sinut. Sinä vaan sulaudut tapettiin. Olet hajuton, mauton, väritön ja näkymätön persoona.[/QUOTE]

Etkö parempaan pysty? :D Keksi nyt edes jotain oikeasti loukkaavaa! Säälittävä yritys :kiss:

[QUOTE="vieras";24338031]No anteeksi, kun ignoorasin sinut. Sinä vaan sulaudut tapettiin. Olet hajuton, mauton, väritön ja näkymätön persoona.[/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh: Kiitos, sain tästä päivän parhaan naurut

[QUOTE="vieras";24338057]Eihän siinä mitään pahaa olekaan. Se vaan, että kaikki pitää toimia täällä.
Nuo naiset tuntuu niin tutulta.[/QUOTE]

Ai tytsi ja pölyesteri on asosiaalisia, koska halusivat tavata palstalaisia? Eikö se mene niin että asosiaalinen just ei haluais tavata? Mutta tosiaan on hyvä, että tämä palsta on olemassa niin sinäkin saat purkaa pahaa oloasi tänne.

No tuleeko sieltä?
Jotain josta olen epävarma, iske kyntes sellaseen, toimii paremmin. ;) Tiedän jo olevani kaikkea muuta kuin luettelit joten iskit hyvin väärään paikkaan, asiaan josta olen varmaan kaikkein itsevarmin. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24338062:
Ai sä ootkin noin iäkäs jos.
Sinäkin joskus tulet olemaan iäkäs.
Nyt mun ihan 'Mariliinä' joskus kirjoittavan ihmisen puolesta vetoan: älä enää ikinä mainitse häntä muiden kirjoittamiesi juttujen myötä.

Kaikkia, jotka ovat sinua vastaan, syytät Mariliin kirjoituksiksi.
Hän ei ole enää täällä kirjoittelemassa.

[QUOTE="vieras";24338152]Sinäkin joskus tulet olemaan iäkäs.
Nyt mun ihan 'Mariliinä' joskus kirjoittavan ihmisen puolesta vetoan: älä enää ikinä mainitse häntä muiden kirjoittamiesi juttujen myötä.

Kaikkia, jotka ovat sinua vastaan, syytät Mariliin kirjoituksiksi.
Hän ei ole enää täällä kirjoittelemassa.[/QUOTE]

Nythän sä itse mainitsit taas itsesi. Huomionkipeä olet totta tosiaan.