NetAnttila ja tilin tilanne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Ostin stereot tuolta ja nyt jonkun aikaa sitä tässä maksellut. Yritin katsoa mikä tilanne maksussa on, mutta mä en löydä mun tilitietoja tuolta sivuilta :O

Ja laskua tuolta ei tule, vaan joka kuukausi maksetaan samalla laskulla. En tiedä tilannetta siis yhtään ja mielestäni oon maksanu jo kaiken.

Näkeekö tilin tilannetta edes tuolta netistä mistään?
Joo, soittamalla sen selville sais, mutta en haluais ootella maanantaihin asti.

Jaa-a, en osaa sanoa. Mä tilasin joskus, mutta palautin. Silti ne vaan lähetteli mulle muistutuslaskuja ja laittovat laskut perintään. Soittelin perään monta kertaa ja vielä senkin jälkeen, kun Anttilasta sanoivat, että kaikki ok, tuli perinnästä lasku. Että en tilaa anttilasta enää koskaan yhtään mitään!

Jaa-a, en osaa sanoa. Mä tilasin joskus, mutta palautin. Silti ne vaan lähetteli mulle muistutuslaskuja ja laittovat laskut perintään. Soittelin perään monta kertaa ja vielä senkin jälkeen, kun Anttilasta sanoivat, että kaikki ok, tuli perinnästä lasku. Että en tilaa anttilasta enää koskaan yhtään mitään!

Eeeihän! Mulle meinaa tulee kans muistutuslaskuja, missä ei ole tilinsaldoa ollenkaan :O
Vit*u sentään! Mä soitan sinne maanantaina ja sit kyllä kielenkannat aukee,...

En tiedä liittyykö tuo tilanteen näkemisen puuttuminen jotenkin siihen että taannoin siellä netAnttilassa oli huolto ja kaikki sivut oli ihan perjantain sekaisin.

Eeeihän! Mulle meinaa tulee kans muistutuslaskuja, missä ei ole tilinsaldoa ollenkaan :O
Vit*u sentään! Mä soitan sinne maanantaina ja sit kyllä kielenkannat aukee,...

oisko kannattanut itse pitää kirjaa siitä, mitä olet maksanut? ja toiseksi, kokemus kertoo, että asiakaspalvelutilanteissa, mitä pidempi pinna ja kohteliaisuus, sen helpommin tilanne selviää. olen saanut vaikeissakin tilanteissa todella hyvin asiat hoidettua, kun olen pysynyt asiallisena. joten en suosittele aloittamaan puhelua kysymällä "mitä helvetin muistutuslaskuja te mulle lähettelette?!?"

Jaa onko se systeemi muuttunut? Mulle ainakin tuli ekan erän maksun jälkeen joka kuulle oma laskunsa (koko laskukausi siis kerralla) kotiin ja kun siitä oli vikan laskun maksanu, oli tuote maksettu..

Joo Anttilan touhu meni oudoksi, kun lopettivat paperisen laskun lähettämisen erissä maksaessa. Mä en myöskään löytänyt NetPostista alkuperäistä laskua. Tieto, että aina sama viitenro, tuli mulle toukokuussa...kun tuote oli tilattu helmikuussa. Sit tuli 2 karhua...lähetyslistaa ei tallessa, kun ekan erän maksoin niin mitäpä sillä tekee normaalisti...
En enää tilaa siletä.

Yhteistyössä