o nse kumma kun nuo paistetut muikut kutsuvat tulotta jääkapista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Kuuletko sinäkin?
olen ohi kulkiesani ottanut aina yhden muikun. oli tarkoitus säästää huomiseksi leivän päälle :ashamed::whistle:

mutta ku vaan ovat NIIN hyviä :p

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muikut on hyviä, nam, vain ja ainoastaan paistetut muikut voittaa savustetut sellaiset..

Ja tolle edelliselle, jos ihmisellä on kaikki aineet oikein aivoissa, se osaa myöskin lukea tekstiä, vaikkei se oikein olis kirjoitettukaan, tutustupa aiheeseen ja jos koet tarpeelliseksi niin mene lekuriin ja tutkituta pääs...

Mä en kuule niiden kutsua...paistetut muikut pitää syödä samantien.

Mutta pizza huutaa mun nimeä jääkaapista. Lasten pizza. Uskookohan ne jos sanon että ei muistettukaan ottaa jämiä mukaan, vaan ne unohtui pizzeriaan? :snotty:

Tuoreet paistetut muikut on hyviä, turhaan niitä panttaa jääkaapissa. :)
Minnuu kutsuu tuolla keittiössä oleva pizza. :D :p

voi nami ne on hyviä!

miten te paistatte voissa, ihan vaan jauhossa pyörittelette ja rasvan sekaan pannulle?
en nimittäin oo kun lapsena viimeks tota herkkua saanut.

Haukeakin alko tehdä mieli.. slurps.

[QUOTE="vieras";27225273]Onhan ne toki hyviä kun yksin syö eikä muille jätä mitään.[/QUOTE]

Aloittaja on kyllä harvinaisen ahne. Lapsille tarjolla vain vedellä jatkettua maitoa.

No hyi, en söis. Mä en syö mitään pikkukaloja, ruotoineen ja nahkoineen. Siks en syö sardiinejakaan, kun niitä on sitten ikävä perata.
Mulla nyt kutsuu eilinen broileripiirakka, aurajuustolla, herkkusienillä ja kolmen juuston kermalla, sitä leikkaan pikkupalan kulkiessani, vaikka pitäis säästää iltaruoaksi.

Meillä jääkaapissa karjuu kompostiin heittämistä lanttu- ja kalakukko. Mahat kipeinä ollaan niitä syöty ja enää yhtään murusta en niitä syö.

Äh, nyt vasta huomasin että tämähän on ikivanha ketju...:(

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vierailija";24346292]lueppas ap uudelleen tuo otsikkos,ihan tajuton,ei mitään päätä eikä häntää.[/QUOTE]

Pistetääs sun aivoille tehtävä. Jos se ei kykene ymmärtämään ja hahmottamaan mitä otsikossa sanotaan,niin entäs tää:

Cmabridgen yilopitson tuktimusken muakan ei ole väilä, msisä jäjretsyksessä sanan kijraimet ovat, aiona täkreä aisa on, että esnimmäinen ja viimienen kijarin ovat oikelila piakioilla. Lpout
voiavt olla läehs msisä järetsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lkuea tesktin ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijrainta eriskeen, vain sanan kokoniasuuetna.

Ja ap:lle..Onhan ne varmasti hyviä,jos tykkää..Mä en pidä yhtään muikuista,joten en kuule ku ne siellä tauotta huutelee:)

Just tänään viimeiset meni eilen paistetusta pellillisestä. Itse syön kyllä vain vasta paistettuna, en kylmänä, mutta miehelle näytti kelvanneen nuo jääkaappikylmätkin. Ja ilimasta ruokaa!

Alkuperäinen kirjoittaja määää;27225290:
No hyi, en söis. Mä en syö mitään pikkukaloja, ruotoineen ja nahkoineen. Siks en syö sardiinejakaan, kun niitä on sitten ikävä perata.
Mulla nyt kutsuu eilinen broileripiirakka, aurajuustolla, herkkusienillä ja kolmen juuston kermalla, sitä leikkaan pikkupalan kulkiessani, vaikka pitäis säästää iltaruoaksi.

Kyllä paistetuista muikuista fileetkin irtoaa - ja helposti vieläpä. Elleivät nyt ihan neulamuikkuja ole. Silloin siitä syödään vaan se osa, joka muustakin kalasta.

Yhteistyössä