Paljonko maksaisitte käytetystä sohvasta ja lepotuoleista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hei"

Vieras
Siis mulla aikeissa myydä tuo meidän sohva ja kaksi lepotuolia, mutta en tiedä mitä ihmiset vois mahdollisesti maksaa niistä. En haluais pyytää ylihintaa mutta en myöskään myydä "ilmaiseksi". Sekä sohva, että lepotuolit noin 5-6 vuotta vanhoja... sohva mielestäni tosi hyväkuntoinen, ainoastaan käsinojat likaiset, mutta saa varmasti pestyä. Sohvan selkä- ja istuintyynyt on pesty ja ovat puhtaat. Lepotuolit muuten siistit mutta käsinojat aika kuluneet, voisi sanoa että melkeinpä puhki (muttei ihan). Lepotuolit siniset ja sohva beige, samanlaista mikrokuitukangasta, johon jää jäljet pyyhkiessä. Eli mitäs vois pyytää? Ei pakettina vaan erikseen ajattelin myydä (en täällä, joten tämä ei ole myynti-ilmoitus!). Jotain hinta-arviota pyytäisin teiltä... näkemättä on vaikea sanoa mutta heittäkää jotain arvioita, ei mitään "anna ilmaiseksi", "5 euroa" tai "en maksais mitään" kommentteja mielellään...

minä sain todella hyvässä kunnossa olevan sohvan 50€ ja hyväkuntoiset nojatuolit 2 kpl 60€, nojatuolissa hieman kulumaa käsinojilla, muttei huomattavasti, nojatuolit askoa ja sohva el grande

Tässä kuvia:

http://aijaa.com/v.php?i=004988434765.jpg

http://aijaa.com/v.php?i=001098434766.jpg

Näiden kuvien ottamisen jälkeen sekä sohva että lepotuolit on pesty ja puhtaammat.

[QUOTE="minä";24346860]En ottaisi edes ilmaiseksi noita nojatuoleja. Sohvasta, jos pesisit sen ensiksi, ehkä 50€....Jos siis olisi siistissä kunnossa![/QUOTE]

Kuten jo kirjoitin, molemmat on pestyt!

Jos saat soffan ihan puhtaaksi .. ehkä 3o eur. Itse en kyllä ostaisi, mutta ehkä löydät ostajan. Tuolit kannattaa lahjoittaa jonnekkin kirppikselle.. ovat sen verran vanhanaikaiset ja kuluneetkin melkein puhki.. ettei niitä taida ikävä kyllä kaupaksi.

Tuolla kuvauksella, minkä kerroit, voit viedä ne kaatikselle. Likaiset ja puhkikuluneet? Ja niillä ajattelit rahastaa! :D :D

Minä ostin ison kulmasohvan ja kaksi nojatuolia 300€:lla. Nämä on 2 vuotta vanhat, istumisen, ym käytönjälkiä nolla. Erittäin siistit, muhkeat ja hyvät istua. :) Kaupanpäälle tuli iso rahi, joka oli itse verhoiltu samalla kankaalla, kuin sohva ja tuolitkin. Maksoin mielelläni tuon pikkusumman, kun jos olisin hakenut nämä liikkeestä niin tuolit olisi ollut 300€ kipale ja sohva yli 2500€. Niin ja kankaat on paksua ja laadukasta kangasta, päälliset saa pestyä. ei mitää mikrokuitua meille ikinä, hyi :(

Käytetyillä huonekaluilla ei rikastu. Sanoisin että sohvasta voisit saada 30 euroa ja tuoleista et mitään, laittaisin ilmoituksen että saa hakea ilmaiseksi. Näin se ikävä kyllä menee.

[QUOTE="hei";24346891]Kuten jo kirjoitin, molemmat on pestyt![/QUOTE]

Viestimme oli lähetetty yhtä aikaa, joten kirjoitin omani edes näkemättä ko. kuvia / viestiäsi. Ymmärsin sohvan käsinojien olevan yhä likaiset. Nyt kun näin sohvan, niin ei minun makuuni, mutta ehkä siitä voisi saada 50€.

[QUOTE="hei";24347197]Mielenkiintoisia hinta-arvioita on tänne ilmestynyt... itse kun ajattelin että pyydän sohvasta nettikirpparilla 150e ja lepotuolista 25e/kpl. :D[/QUOTE]

Saahan sitä pyytää, mutta kun jokainen saa halutessaan uudemmat ja parempikuntoiset paljon halvemmalla, niin ihmisen täytyy olla umpitollo idiootti jos tuon verran maksaa.

Kalusteet ei teille enää kelpaa ja kuvista ja kuvauksesta päätellen ne ovat karmeat ja silti aiot hirveää hintaa pyytää. Kuka ostaa sohvaa ja nojatuoleja, joissa vieraat ihmiset ovat vuosikaudet maanneet ja hikoilleet.

Yhteistyössä