Muistatteko kun kerroin ettei tuo miesystäväni taida olla vapaa - tänään sanoin hänelle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
"että tämä taisi olla tässä".

Puhelimessa sanoin, nyt on tullut viestiä ja puhelua, haluaisi jutella jne.

Suurin syy miksi sanoin noin oli se, että meni taas kaikki viikonlopun suunnitelmat vituiksi...kuvittelen, että ollaan yhdessä niin paskanmarjat...aina vaan nähtäisiin kun hänelle sopii.

Eilen kun olin ajamassa kyläpaikkaan illalla, soitti tämä helmi ja kertoi että voisi tulla käymään :O sanoin, että arvaa alanko kotona päivystämään milloin herralle sopii??

Tänä aamunakin olisi tullut käymään, mutta en enää viitsinyt vastata puhelimeen...ja hänhän oli se, joka ei saa viestejäni vaikka välitystiedot tulee...eikä kuulemma puhelin soi kun soitan, näkyy vaan tuo vilkkuva kuvake... nuo testattiin meillä ja pitää paikkaansa, mutta eiköhän liene laittanut jonkun eston puhelimeensa...tms.

[QUOTE="vieras";24351762]Kurjaa sinulle. Toi päivystäminen on hanurista, kuten itsekin huomasit. Jaksamista![/QUOTE]
No, kolme viikkoa sitten vasta tavattiin, joten ei tähän maailma kaadu ei edes heilahda.

Mutta oikeasti on tosi erikoinen tapaus, ei ole luotettava, mutta minusta tuntuu ettei itse ymmärrä sitä..

niin. näette silloin, kun herralla panettaa. siinä jutun juju.

Näin on, tosin minullakin on ollut samaa vaivaa, joten onhan ne sillai kohdanneet nuo tarpeet.
Pakko sanoa, että tuo mies osaa naista käsitellä tietyissä asioissa ihan kiitettävästi, mutta kun se ei aina riitä...

Nytkin ehdotin vaikka mitä viikonlopun ohjelmaksi niin mikään ei kelvannut paitsi tuo, että tulee luokseni - tuostakin varmaan voisi jotain päätellä.

[QUOTE="alkup";24351802]No minulle olisi ollut ok nähdä vaikka miten, kunhan niistä sovituista jutuista sitten olisi pidetty kiinni, mutta kun ko."herrasmies" teki miten lystäsi ja selitteli sitten jotain sekavaa miksei voitu nähdä, vähätteli...[/QUOTE]

Seurustelitteko te edes, oliko sellaisesta puhetta? Soititko/tekstasitko liian aktiivisesti heti alusta alkaen? Nää jutut on aika monimutkaisia joskus.

Mullakin on kokemusta siitä ettei viestit mene perille, eikä s-postit, outoa sinänsä että kaikille muille meni... ja tämä oli ihan yli vuoden kestäneen seurustelun jälkeen.

Seurustelitteko te edes, oliko sellaisesta puhetta? Soititko/tekstasitko liian aktiivisesti heti alusta alkaen? Nää jutut on aika monimutkaisia joskus.

Se oli mies, joka piti yhteyttä yllä, en minä.

Joo, ei ollut mitään puhetta mistään, siis seurustelusta sun muusta, mutta mies odotti kovasti myös tätä viikonloppua, kun olisimme saaneet olla kahdestaan monta päivää, joten oletin meidän myös olevan.

Mä en tajua tota naisten puhelinterrorismia. Vituttaa koko laite, tekisi mieli välillä heittää seinään. Joskus tulee naiselta 100 viestiä päivässä, vähemmästäkin on ihmiset tulleet hulluksi.

Ja joku helvetin paniikki, jos ei ole jatkuvasti tavoitettavissa. Kerran olin paskalla enkä pystynyt vastaamaan, niin muija kilahti ja kehittteli päässään jotain ihmejuttuja, viestit oli sitä tasoa.

Mäkin "seurustelin" 2 v miehen kanssa, joka on varattu. 9 vuoden takaa. Vieläkin hän ehdottaa tapaamista silloin tällöin, olemmekin nyt viime aikoina tavanneet useita kertoja harrastamatta seksiä, vaikka jossain vaiheessa se meni vähän liikaakiin sekstailun puolelle... Olen häneen auttamattomasti rakastunut. Miten pitäisi edetä? Haluaisin jotain vakavampaa, mutta en usko, että hän on jättämässä avovaimoaan.

[QUOTE="Stinde";24351883]Mä en tajua tota naisten puhelinterrorismia. Vituttaa koko laite, tekisi mieli välillä heittää seinään. Joskus tulee naiselta 100 viestiä päivässä, vähemmästäkin on ihmiset tulleet hulluksi.

Ja joku helvetin paniikki, jos ei ole jatkuvasti tavoitettavissa. Kerran olin paskalla enkä pystynyt vastaamaan, niin muija kilahti ja kehittteli päässään jotain ihmejuttuja, viestit oli sitä tasoa.[/QUOTE]

:D tässä tapauksessa se oli kyllä mies, joka viestitteli ja soitteli...mitäpä minun olisi edes hyödyttänyt kun tämä luomakunnan kruunu ei viestejäni edes saanut puheidensa mukaan.

[QUOTE="Stinde";24351883]Mä en tajua tota naisten puhelinterrorismia. Vituttaa koko laite, tekisi mieli välillä heittää seinään. Joskus tulee naiselta 100 viestiä päivässä, vähemmästäkin on ihmiset tulleet hulluksi.

Ja joku helvetin paniikki, jos ei ole jatkuvasti tavoitettavissa. Kerran olin paskalla enkä pystynyt vastaamaan, niin muija kilahti ja kehittteli päässään jotain ihmejuttuja, viestit oli sitä tasoa.[/QUOTE]

Juu Kaikkihan me tietysti ollaan samanlaisia, kuin sun ristisi, puhelinterroristisi.

Osaa miehetkin. Luulisi, että äijä on onneissaan kun nainen ehdottaa pelkkää seksisuhdetta vailla sitoumuksia, mutta paskat...mies haluaa kulkea käsi kädessä, tuijottaa täysikuuta, lausua rakkaudentunnustuksia ja ennen kun ensitapaamisesta on kulunut viikko niin mies on jo ehtinyt kertoa haluavansa lapsia.

Tällaisia ongelmia useammallakin sinkkukaverillani, joilla ei ole parisuhde vielä mielessä (erosta liian lyhyt aika, tms).

[QUOTE="mamita";24351898]Mäkin "seurustelin" 2 v miehen kanssa, joka on varattu. 9 vuoden takaa. Vieläkin hän ehdottaa tapaamista silloin tällöin, olemmekin nyt viime aikoina tavanneet useita kertoja harrastamatta seksiä, vaikka jossain vaiheessa se meni vähän liikaakiin sekstailun puolelle... Olen häneen auttamattomasti rakastunut. Miten pitäisi edetä? Haluaisin jotain vakavampaa, mutta en usko, että hän on jättämässä avovaimoaan.[/QUOTE]

Miehen 'saat' itsellesi vain siinä tapauksessa, että hänen vaimonsa potkaisee tämän elostelijan pellolle. Pettäjämiehet ovat todellisuudessa ressukoita, jotka eivät sitä ykkösrakkauttaan jätä. Kunhan vain hakevat jännitystä elämäänsä haalimalla höynäytettäviä rakastajattaria.

[QUOTE="Liila";24355962]Miehen 'saat' itsellesi vain siinä tapauksessa, että hänen vaimonsa potkaisee tämän elostelijan pellolle. Pettäjämiehet ovat todellisuudessa ressukoita, jotka eivät sitä ykkösrakkauttaan jätä. Kunhan vain hakevat jännitystä elämäänsä haalimalla höynäytettäviä rakastajattaria.[/QUOTE]

Ja vaikka jättäisikin, voit olla varma, että muutaman vuoden päästä tekee saman sinulle. Että onnea vaan tulevaisuuteen, jospa keskittyisit tästä lähtien miehiin, jotka ovat oikeasti saatavilla ja omaavat edes jonkunasteisen moraalin.

Osaa miehetkin. Luulisi, että äijä on onneissaan kun nainen ehdottaa pelkkää seksisuhdetta vailla sitoumuksia, mutta paskat...mies haluaa kulkea käsi kädessä, tuijottaa täysikuuta, lausua rakkaudentunnustuksia ja ennen kun ensitapaamisesta on kulunut viikko niin mies on jo ehtinyt kertoa haluavansa lapsia.

Tällaisia ongelmia useammallakin sinkkukaverillani, joilla ei ole parisuhde vielä mielessä (erosta liian lyhyt aika, tms).

Niin peesi :D
Miehet haluaa olla villejä ja vapaita, tapailla ilman sitoumuksia, mutta jos se on naiselle ok tai nainen ehdottaa samaa, alkaa vikinä "ai etkö sä välitäkään musta oikeesti, sulla on varmaan joku muu kiikarissa..."

Yhteistyössä