kirpputoreista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppuja

Vieras
olimpa elämäni eka kertaa myymässä sunnuntaikirppiksellä kaikkea ylimääräistä, joista iso osa oli tietysti lastenvaatteita. Se mua vaan jäi ihmetyttämään, että miten halvalla kaikki pitäisi antaa, jotta ihmiset raskisi ostaa. Mulla oli lähes kaikki paremmat vaatteet, esim tytön juhlamekot jne euron hintaisia ja vauvan vaatteita (osa lähes käyttämättömiä) sai 4 kappaletta eurolla. No, sitten tietysti piti vielä asiakkaiden tingata se euron vaatekkin puolen euron hintaan.

no kaippa se sitten niin riippuu asiakkaastakin...joku asiakas sano, että hän ei teiltä kehtaa ees tinkata kun on niin halpaa...mutta toiset yritti ovh 70 euron tuotettakin (vähän käytetty) saada 5 euron hintaan kun 10 eurookin olis kuulemma liikaa.

eipä sillä, ihan hauska kokemus, mutta helpommalla pääsee kun kuskaa vaan kaiken ylimääräsen suoraan roskiin tai kierrätyskeskukseen...

mites teillä muilla?

Toiset tinkaa, toiset ei. Niin se vaan menee, eikä siinä sen kummempaa :D

Tokihan se roskis onkin ihan ÄLYTTÖMÄN hyvä paikka niille sun käyttämättömille juhlamekoille :headwall:

Jos ei myyminen kirppiksellä tunnu omalta jutulta, anna ne vaikka tosiaan sinne kierrätyskeskukseen. Moni kirppis myy myös siten, että sä kannat kamat sinne, he hinnoittelee ja myy ja sä saat puolet myynnistä itselleni. Sekin on ihan hyvä vaihtoehto jos kokee kirppismyymisen muutoin liian vaikeaksi.

• Tykkää
Reactions: Corona77
itsepalvelukirppiksellä kohta. Ei tarvi kuunnella tinkauksia -onneksi.
Ei ole kokemusta normikirppismeiningistä.

En kyllä itse olisi kehdannut tingata. Edullisilta hintasi kuullostivat.

Onhan se niin, että tuollaisilla lyhytaikaisilla kirppareilla hintataso jää alhaisemmaksi. Itse tykkään niistä, koska silloin on mahdollista tinkiä ja näin saan ehkä enemmän tavaraa pois nurkista, kun se ostopäätös ei jää kanittamaan 50 sentistä :)

Viime aikoina olen myynyt FB:ssä esim lastenvaatteet ja hyviä hintojakin siellä olen merkkitavarasta saanut. Torikirppiksellä ei kauppa taas käynyt kovinkaan tiiviisti.

juu tuo itsepalvelukirppis on varmaan ihan omanlaisensa juttu... mietin vaan, että siinä pitäs sitte kuitenkin saada hieman enemmän kuin se puoli euroa tai euro per vaate jotta ei menis tappiolle.. täällä taitaa olla viikkokirppiksen hinta lähemmäs 50 euroa nykyisin.

Onhan se niin, että tuollaisilla lyhytaikaisilla kirppareilla hintataso jää alhaisemmaksi. Itse tykkään niistä, koska silloin on mahdollista tinkiä ja näin saan ehkä enemmän tavaraa pois nurkista, kun se ostopäätös ei jää kanittamaan 50 sentistä :)

Viime aikoina olen myynyt FB:ssä esim lastenvaatteet ja hyviä hintojakin siellä olen merkkitavarasta saanut. Torikirppiksellä ei kauppa taas käynyt kovinkaan tiiviisti.

siis pakko kysyä...onko feisbuukissakin joku kirppis osio? mä kun en ole koko fb:ssa..

juu tuo itsepalvelukirppis on varmaan ihan omanlaisensa juttu... mietin vaan, että siinä pitäs sitte kuitenkin saada hieman enemmän kuin se puoli euroa tai euro per vaate jotta ei menis tappiolle.. täällä taitaa olla viikkokirppiksen hinta lähemmäs 50 euroa nykyisin.

Mutta kai niistä uusista mekoista voikin pyytää enemmän kuin euron? Merkistä riippuen 10-25€ on ihan kohtuuhinta uudesta mekosta kirppiksellä. Pari semmoista ja pöytävuokra on jo kasassa :)

Joo, noilla muutaman tunnin kirppareilla on tapana tinkiä. Ja hinnat on kyllä aika alhaiset. Aattelin, että myyn ens kuussa lasten pienet talvivaatteet itsepalvelukirppiksellä ja jos jää paljon hyvää tavaraa niin sen menen myymään tuollaiselle muutaman tunnin kirpparille ja myyn vaatteet pilkkahintaan ja loput laitan keräykseen :-) mut siis parhaat vien tuonne vkon vuokrapöydälle, koska en rupea kalliita merkkivaatteita myymään eurolla.

ai niin...todellakin kierrätyksessä on mun mielestä kyllä järkeä... mutta meidän naapurustossa se ei näytä hirveästi ihmisiä kiinnostavan. Kun vie roskia, niin jos mitä ihan ehjää käyttötavaraakin voi nähdä ihmisten sinne vieneen. Viimeksi viime viikolla oli joku laittanut ehjät ja siistit sisarusrattaat (sellaset kolmirenkaiset) roskikseen...

siis pakko kysyä...onko feisbuukissakin joku kirppis osio? mä kun en ole koko fb:ssa..

Niitä on varmasti vaikka kuinka monta, usein alueellisia jotta ei tarvitse postareita maksaa. Monet olen huomannut, kun ystävät ovat liittyneet niihin :) Muksujen merkkituotekirppis on yksi jossa myydään postittamalla. Mutta ei se ole ainoa. Mä tykkään kyllä niin, että tullaan hakemaan ja mulla on mahdollisimman vähän vaivaa.

Yhteistyössä