verinen vuoto seksin jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jcvbxklzv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jcvbxklzv

Vieras
eli mistähän voi johtua..nyt viime vkonloppuna kävi niin et sänkypuuhista seuraavana päivänä tuli ensin rusehtavaa vuotoa ja sit muuttu punasex ja sellaset 2-3 vuosin,ei mitään runsasta vuotoa mut kumminkin..aattelin et josko ois menkat alkanu vaikka syönki e-pillereitä mut joskus niinkin käyny..
no nyt sama homma eilen tuli sit taas touhuiltua pariin otteeseen ja taas tulee verta..ei nytkään paljoa pyyhittäessä lähinnä..joo touhut oli ehkä pikkasen rajumpaa ku normisti molemmilla kerroilla mut ei nyt niin et siinä ois mitään menny rikki..oishan se vuoto nyt varmaa sillon alkanu..en siis oo raskaana tms..ihmetyttää vaan et onx tää nyt jotain mitä tapahtuu joka kerta kun touhuun jotain..voiko johtuu esim limakalvoista tai jotain..kellään ollu vastaavaa??

klamydian oon testannu viimex 2kk ja ei pitäis olla..toki ikinähän ei kumppanistaan voi sata varma olla..ja on ollu joskus mulla klamydia ni sillon oli oireena et tuli ihan hemmetin kovat menkka kivut ja menkat millon sattuu..mut toi ei kyllä mitään menkka verta ole mitä on tullu...mut joo mulla yleensä muutenkin seksin jälkeen paikat aina turpoo ja kipeenä et josko tosiaan ois siitä et paikat ei kestä kun ottaa uusinta kierrokisa...vanhuus ei tule yksin..

Kuivalta kuulostaa, kokeile ensin liukuvoidetta ennen kuin alata panikoimaan solumuutoksista, todennäköisempää kuitenkin joku tilapäinen hormoneista johtuva kuivuus, kuin vakavat solumuutokset. Mutta toki sekin vaihtoehto kannattaa ottaa huomioon ja jos ei liukkarilla vauhdittu meinkinki tuo helpotusta vuotoihin, niin sitten ehkä tutkimuksiin. Tsemppiä!

Yhteistyössä