innoM Mulla oli, ei nyt ehkä ihan vastaava vaiva mutta kuitenkin, paise niskassa! Yhtäkkiä vaan tuli ja luulin finniksi, mutta se vaan kasvoi ja tuli niiiiiin kipeeksi etten pystynyt oikein nukkumaankaan kun tyyny painoi siihen kohtaan. Kävin lääkärissä ja se kirjoitti Kefexin-kuurin ja teki siihen pienen viillon ja koitti puristaa, muttei sieltä tullut kuin kudosnestettä ja verta. Tämä juurikin sillä kylmäpuudutteella, ja se kyllä toimi ihan hyvin! Sain uuden ajan parin päivän päähän ja kun patti oli ja pysyi niin lähete kirurgiselle (sitä kutsua ei tosin koskaan tullut!!!) Seuraavalla viikolla huomasin että kuuri puri ja patti pieneni eikä ollut enää kipeä -->soitto lääkärille, joka jatkoi kuuria vielä muutamalla päivällä. Patti hävisi!
Paise on kuulemma kohtuu yleinen raskausaikana, raskaushormonit sen kuulemma aiheuttaa!?? En ollut kyllä koskaan aikaisemmin ko.asiaa kuullut!
Talvivaatteista Mulla on vauvalle 1 fleecepuku, 2 vanupukua, äp-toppahaalari ja turvakaukalossa fleece-lämpöpussi ja villahousuja + paitoja. Noilla uskon pärjäävän. Kuitenkin kun ulkoillaan on vauva suojaisassa vaunukopassa makuupussissa + noita vaatteita alla. Ja nyt kun mullakin on auto niin tuskin lähdetään pahimmilla paukkupakkasilla pidemmille ulkolenkeille.
Mulla ei ainakaan esikoisen aikaan toiminu mitkään "
kikka konstit" ja käynnistykseen lähdettiin rv 42+0 ... Eli en usko noihin
Eilen illalla kiristeli mahaa ja sattui ihan prkeleesti, sellasta menkkajomotusta ja alavatsalla sellasta venymiskipua tms.

Pakko oli ottaa Panadoli ennen nukkumaanmenoa. Nyt taas olo ihan ok... Mitä lie? Maanantaina on aika Naistenklinikalle synnytystapa-arvioon, hiukan jänskättää jo, ja toisaalta ei malttais odottaa että pääsee ultraan ja vauvaa kurkkaamaan!
Huldis Kiva kuulla etta eka yö kotona meni hyvin

Varmaan ihanaa olla kotona!! Ja mä oon niin kateellinen tosta Molon rainbow-haalarista, se on aivan yli-kivannäköinen!
Leolle tsempit, täällä uteliaana odotellaan kuulumisia!
Bepanthenista Kyllä se ohje on että se pitäisi pestä pois ennen imetystä. Lansinoh-voiteen taas saa jättää imetyksen ajaksi, se on puhdasta lanoliinia.
http://www.bepanthen.fi/userfiles/B...lsiovoide PIL FI-FI(se) _30_03_2009_clean.doc
Raskaus ja imetysEi ole viitteitä siitä, että valmisteen käyttöön raskauden tai imetyksen aikana liittyisi riskejä. Valmistetta tulisi kuitenkin käyttää raskauden aikana vain lääkärin suosituksesta.
Jos valmistetta käytetään imetyksenaikaisten nännihaavaumien hoitoon, se on syytä levittää heti imetyksen ja nännialueen huuhtelun jälkeen ja huuhdella pois ennen lapsen seuraavaa imetyskertaa.
Mitä Bepanthen sisältääVaikuttava aine on dekspantenoli.
ApuaineetBepanthen-voide: villarasva, Protegin X, valkovaseliini, valkovaha, manteliöljy, setyylialkoholi, stearyylialkoholi, nestemäinen parafiini ja puhdistettu vesi.
Bepanthen-emulsiovoide: pantolaktoni, 2-fenoksietanoli, Amphisol K, setyylialkoholi, stearyylialkoholi, villarasva, isopropyylimyristaatti, propyleeniglykoli ja puhdistettu vesi.
Tämä siis pakkausselosteessa. Enpä haluaisi noita vauvan suuhun...
miirikki ja
pööpö 34+6