Onko täällä 35+ äitejä palstailemassa, joilla ei enää ihan pikkulapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusvanha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusvanha

Vieras
Varmasti miljoonasti kysytty ikäketjuja tms, (Ainakin silloin joskus kun palsta-aktiivi olin), mutta kysyn silti;)
Eli olen itse palstaillut jo kauan aikaa sitten näillä palstoilla ja nyt etsin kivaa keskustelupalstaa, joka olisi yhtä aktiivinen, mutta ei muita oikein löydy. Nyt muutaman vuoden jälkeen oikein kaipaan aikoja kun olin koukussa tänne.
Käykö täällä ollenkaan aikuisempia äitejä, joilla jo esim. teini-ikäiset lapset vaiko onko enemmän nuorempien palsta, jolla vielä pienet lapset?
Minkälainen "henki" täällä on nykyään?

Kiitos jos joku viitsii vastata vanhalle palstamammalle :)

Ainiin ja vielä, tämä on uudistunut niin paljon... Mitä nuo viestikuvakkeet yms tarkoittavat ja miksi noi mun hymiöt ei toimi???

40.v. täällä kans, ja pari teini-ikäistä lasta. Samaa kaipailen, eli palstaa jossa olis tätä ikäluokkaa, ja jossa vois keskustella teini-ikäisistä ja niiden ongelmista.

Täällä 40v ja lapset 8v ja 2v :).

Kestovaippainfon keskustelupalsta ihan asiallinen, mutta jos ei kytkyjä kestovaippoihin, niin ei ehkä oikea paikka...

Täällä on porukkaa laidasta laitaan, niin tarvitseeko ihmetellä vastauksiakaan. Eipä täällä viitsi aktiivisesti pyöriä...

täällä kanssa entinen palstailija, joskus ohimennen käyn vilkaisemassa, mutta ei enää keskustelunavaukset oikein jaksa innostaa enempään palstailuun. Mitä muita vilkkaita palstoja tiedätte, olisin ehkä myös kiinnostunut?

Yhteistyössä