Rikosilmotusta ei toisen puolesta voi tehä (ko joku sellasenki meinas tehä), enkä välttämättä sitä ls-ilmotustakkaan tekis. Ko ei ne asiat aina ole niinku ulkopuolisesta näyttää. Eli ekana keskustelisin vakavasti vaikkapa sen äitin kans huolestani.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tukistelu, läpsiminen jne. on laissa kielletty sen vuoksi, että osa vanhemmista on niin pässejä, ettei muuten osaa olla lapsiaan satuttamatta. Tohon kaljalaatikkohommaan kyllä suhtautuisin huumorilla, juon melko harvoin ja kaupassa ollessamme lapsi tunnisti enivei lonkeropullon ja kysyi kovaan ääneen että miksi en TÄNÄÄN osta lonkeroa kuin se olisi jokapäiväinen ostos, että sikäli.
Äiti varta vasten opettanut sitä nuorintakin nyt että näytä isille keskaria näytä,sano isille haista paska.
Tuollaisia siis opettamalla opettavat,jos lapset näyttävät noita niin kauhea nauru hyvä tyttö jne!
Eli lapsia saa tukistella ihan onnettomista syistä jos lautanen tipahtaa latialle yms?
Ok..
Taidan huomenna soittaa joka tapauksessa,käykööt joku tarkistamassa jos heistä asiat ok niin sitten se on ok..
siis ei taida mennä perille.olen ollut vieressä usean kerran kun lapsi/t lentänyt tukasta huoneeseen syinä lautasen vahingossa lattialle tippuminen jne.
Lapset puhuvat mitä puhuvat mutta olen ollut vieressä todistamassa tuota kuten moni muukin joiden lapsia on napsittu sormille aivan pienistä syistä!
ON SE HELVETTI ETTÄ LAPSIA PITÄÄ TUKASTA REPIÄ JA HAKATA SORMILLE ETTÄ OSATAAN KASVATTAA.
Minulla ei ole lapsia,mutta ei ole ikinä tullut mieleen kummityttöä napsia ja tukistella jos muki kaatuu pöydässä vahingossa!
En ymmärrä miksi et aloituksessa kertonut että äiti viskoo lapsia tukasta eri huoneisiin ja että perheen isukki saa raivareita koska kaikki lapset ei ole hänen tjsp.
Tuntuu että vähän haeskelet että kaikki olis kauhuissaan ja "joo tee ls - ilmo ... "
Olen perheen "kaveri" ja käyn heillä paljon.
Tiedän siitä että heillä menee noin 1-3 kaljalaatikkoa viikossa,isä juo yleensä ja on sen näköinen turvonnut,äiti lipittelee niitä siidereitään.
Lapset tuovat jääkaapista kaljaa yms vanhemmilleen kun pyytävät,siitä ilmeisesti tullut tuo että pihalla kaljalaatikon,pullon yms nähtyään toteavat sen kuuluvan isille/äitille..
Toivon mukaan äidin siiderin lipitys nyt kuitenkin loppuu taas kun on raskaana miehelle jonka kanssa seurusteli kuukauden kaksi.
On tuosta lapsien kiroamaan opettamisesta yms sanottu heille mutta olemme kateellisia heille..Ei sitten kukaan ole alkanut vääntämään kun eivät itsetajua miltä näyttää lapsi joka menee kouluun hokien haista paska,haista vittu,keskarit ojossa kun nyt leikkipuistossa ne käytössä muille lapsille=(