Taidan ostaa uuden auton. Pientä värigalluppia pystyyn siis.

Alkuperäinen kirjoittaja automyyjä;24384659:
Kunhan ei punainen eikä perustyypillinen hopea niin kaikki käy.
(metalli)valkoinen on automaailmassa vähän niinkun uusi musta.

Mutta en osaa sanoa mikä väri olisi paras, kun se riippuu autosta niin paljon. Kerro eka merkki ja malli niin sitten on helpompi ottaa kantaa :)

Astra sports tourer sport, johon ei saa metallinhohtovalkoista :mad: Sellaisen olisin halunnut. Nyt pitää valita tavallisesta valkoisesta tai metallinhohtomustasta.

Vihreä
1986JaguarXJSCoupe.jpg

• Tykkää
Reactions: Huspati Huta
musta on kyllä hieno väri autoon, mutta vaatii vähän useemmin pesua ettei näytä kovin pahalta.
sopivin laiskalle pesijälle olis joku vaalea samppanja.

• Tykkää
Reactions: tike
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24384832:
niitä on 2 erilaista racing green ja brookland green.

Musta näyttävät samoilta :ashamed: Just tuollaisella vihreällä pääsin kyyditettäväksi, kun siskolla oli sellainen käytössä viime viikolla. Sisältä kerma ja päältä vihreä. Kumpi sitten mahdoi ollakin....

Mä oon nykypäivänä ihastellut, kun on niin paljon ihania erivärisiä autoja. Limenvihreä on ollut pitkään suosikkini, mutta nyt on tullut vihreisiinkin monia ihania värivivahteita, etten tietäisi minkä valitsisin, jos saisin vapaasti valita värin. Myös säihkyvä sininen olisi hyvä vaihtoehto ja kultakin sopii autoon loistavasti.

[QUOTE="vieras";24384853]Valkoinen tai koboltinsininen.

Ukot mielissään ku pääsevät taas pätemään :laugh: :D "Just joo, auto värin perusteella :headwall: " :laugh: :laugh:[/QUOTE]

siitä mä olen mielissäni että joku otti tuon tosissaan. ei sentään aapee. :D

En varmaankaan taas ole kunnon nainen. Käytettyä autoa ostaessa eka tuli katottua varustelu/turvallisuus, ajokilometrit, onko isot rempat lähellä, ja sitten se että sopiko auto budjettiin. Tuo väri oli vaan plussaa :)

Hei, mekin etsittiin autoa yli puoli vuotta....miehen vanhemmat viikon pitkin poikin saksaakin ;) Appiukko tosin on toooodella tarkka, joten jos huoltokirja/auton yleinen kunto, maalipinta, ihan mikä vain ei natsannut niin hän hylkäsi kaikki vaihtoehdot. Sama juttu suomessa, kun ei natsannut niin ei natsannut. Sitten ykskaks yllättäen, juuri huollosta tullut, juuri sopivasti ajettu, juurikin MUSTA. Ja hetihän se meille kotiin pääsi :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24384924:
siitä mä olen mielissäni että joku otti tuon tosissaan. ei sentään aapee. :D

Ja mää kanssa ;) Tietenkin soitin jokaisesta varteenotettavasta ja kysyin ensin että ai-eiks-se-oo-musta-emmä-sit.

Mutta tiesittekö, että jonkun tilaston mukaan jossain tm mikälie lehdessä oli tehty tutkimus, jotta punainen auto erottuu liikenteestä huonoiten :O

Harmi, kun en muista mitään muuta siitä jutusta =/

Yhteistyössä