E
"esikoisen äiti"
Vieras
Elikkäs kertokaas viisaammat että milloin voin alkaa laittaa suolaa ja esim vasikkafondia tai lihalientä ruokien joukkoon, tai soijakastiketta?!? Tyttö on nyt 1.v 1kk ja ollaan ruvettu harjotteleen pärjäämään pelkillä kotiruuilla. No mitä oon ruokaa tehny ja sitä kun vertaa niihin valmis vauvanruokiin (1v) nii mun ruoka tuntuu olevan paljon suolattomampaa kuin kaupan ja niissähän onkin 0.2% suolaa. Mistä minä tiedän paljonko sitä suolaa saa laittaa ja mitä muuta uskaltaa laitaa?!? Neuvolassa koitin kysellä mutta ei se oikee osannu neuvoa sano vaa että maalaisjärjellä selviää. Mutta mulla ei kyllä tämän asian kanssa ole maalaisjärkkeä... Vaikka kuinka mietin jä pähkäilen nii ei vaa asia aukee.
Mitään saarnoja lisäaineista en kaipaa ja ne mölyt saa jäähä pois mutta kertokaa nyt hyvät ihmiset ihan oikeasti minkälaista ruokaa te teette.
Entäs ketsuppi, joko uskaltaa antaa?!? Entä juusto? ja kasvismargariiniä leivän päälle?
Mitään saarnoja lisäaineista en kaipaa ja ne mölyt saa jäähä pois mutta kertokaa nyt hyvät ihmiset ihan oikeasti minkälaista ruokaa te teette.
Entäs ketsuppi, joko uskaltaa antaa?!? Entä juusto? ja kasvismargariiniä leivän päälle?