Mitä teillä tapahtuu illalla (noin niinkun suurinpiirtein) :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Ansku"

Vieras
meillä on luvassa (joka perjantainen) sauna, ehkä tehään pitsaa, en kerinny aamulla neuvottelemaan teinien kanssa mitä ne haluaa. saunaan ja sen jälkeen syödään, sit joku pelaa, joku on koneella, mies möllöttää csi miamin kanssa, mä varmaan palstailen :D

Luultavasti mies kotiutuu joskus 6-8 välimaastossa, jonka jälkeen lähdetään mummolaan hakemaan lasta ja tapaamaan miehen siskoa, joka on myös tullut käymään. Ihan kivaa tiedossa.

Lapset kulkee pihan ja kodin väliä illan ja lasten kavereita saattaa käydä. Itse lenkitän koiria useamman kerran päivän ja siis myös illan aikana. Mies istuu tietokoneella. Keitellään kahvia ja laitetaan ipanoille iltapalaa, katsotaan telkkua ym.

Meidän piti alunperin mennä illanviettoon ystävälle ja viedä lapset kummitädilleen hoitoon mutta mies rupesi viime yönä oksentamaan joten taidetaan istua kotona ja odotella että kuka sairastuu seuraavaksi.

Mä lähden töihin vähän ennen kahdeksaa.
Mies jää laittamaan lapsille iltapaloja,laittaa lapset pisuille pesuille ja nukkumaan ja sitten varmaankin istuu koneella...
Itse pääsen aamulla kuudelta töistä ja olen seiskan aikaan kotona...
Huomenna sama homma.

Likka lähtee kohta mummin ja papan kanssa reissuun viikonlopuksi.. (Ikaalisten kylpylä, TiTi-nalle talo jne.. :) )

Myö varmaan vaa ollaa tää päivä ja ilta.. Katellaan telkkaria, syöpötellään.. Saatan itse käydä hyvän ystävän kanssa kahvilla juoruilemassa.. :)

Perjantain perinteisiin kuuluu hyvä ruoka (tänään se on katkarapulohta, perunoita ja kolmen kaalin gratiinia, sekä fetasalaattia), aikuisille pullo punaviiniä, sauna ja saunan päälle lettuja tai pannukakkua iltapalaksi. Tänään en luultavasti viitsi seistä lieden ääressä (väsyttää ja laiskottaa) joten luultavasti laitan pannukakun uuniin kun menemme saunaan.

Mies lähtee illalla yöjunalle (miehen oma loma lapsissa odottaa) ja minä laitan lapset nukkumaan, herkuttelen, luen kirjaa tai katson jonkun leffan tai sarjan ja meen nukkumaan.

Mies menee yöksi talolle. Mä taidan käydä lapsen kanssa kaupassa ostaa herkkuja. Ilta menee normaali touhuissa. Käydään varmaan tontilla touhuumassa, jos jaksetaan. Sit illalla, kun lapsi on unten mailla, niin mä mussutan herkkuja ja katon telsutinta. En taida jaksaa tänään palstailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;24388942:
Perjantain perinteisiin kuuluu hyvä ruoka (tänään se on katkarapulohta, perunoita ja kolmen kaalin gratiinia, sekä fetasalaattia), aikuisille pullo punaviiniä, sauna ja saunan päälle lettuja tai pannukakkua iltapalaksi. Tänään en luultavasti viitsi seistä lieden ääressä (väsyttää ja laiskottaa) joten luultavasti laitan pannukakun uuniin kun menemme saunaan.

Haluatko kertoa mitä tuo katkarapu-lohi on? :)

Miehen kanssa elokuviin ja sen jälkeen ravinteliin syömään.
Kotona lapset 14 v, 5 v ja 4 v sekä lapsenlapset 6 v ja 4 v.
Heitä vahtimaan tulevat teini 17v 18 v tyttöystävineen.

Joko tulemme yöksi kotiin tai sitten yövymme ystävän tyhjässä kaupunkikämpässä ja palaudumme vasta aamulla. Sen näkee sitten.

Yhteistyössä