Mies odottaa että jätän perheeni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Tasan kaksi vuotta sitten eräs mies kysyi minulta, haluaisinko tehdä lapsen hänen kanssaan. Muuten kaiketi loistava idea, mutta minulla on jo perhe enkä todellakaan ole kiinnostunut tästä miehestä ns. siinä mielessä. Kerroin tämän hänelle, mihin mies totesi, että hänellä on kyllä aikaa odottaa. Hän tietää, että päädymme lopulta yhteen.

Asiasta ei ole puhuttu sen koommin, joten ajattelin kyseessä olleen hetkellisen mielenhäiriön. Tänään mies soitti. Sanoi olevansa ostamassa asuntoa. Kysyi lähtisinkö mukaan näyttöihin, saisin kuulemma valita mieleiseni talon.

Olin ihan että häh. Jotenkin, aika pelottavaa.

[QUOTE="harmaana";24394740]Tasan kaksi vuotta sitten eräs mies kysyi minulta, haluaisinko tehdä lapsen hänen kanssaan. Muuten kaiketi loistava idea, mutta minulla on jo perhe enkä todellakaan ole kiinnostunut tästä miehestä ns. siinä mielessä. Kerroin tämän hänelle, mihin mies totesi, että hänellä on kyllä aikaa odottaa. Hän tietää, että päädymme lopulta yhteen.

Asiasta ei ole puhuttu sen koommin, joten ajattelin kyseessä olleen hetkellisen mielenhäiriön. Tänään mies soitti. Sanoi olevansa ostamassa asuntoa. Kysyi lähtisinkö mukaan näyttöihin, saisin kuulemma valita mieleiseni talon.

Olin ihan että häh. Jotenkin, aika pelottavaa.[/QUOTE]

Pyydä miestäsi soittamaan hullulle ja puhumaan järkeä.

[QUOTE="mä";24394831]Pyydä miestäsi soittamaan hullulle ja puhumaan järkeä.[/QUOTE]

Ei mies tietääkseni ole hullu vaan rakastunut. Enkä tosiaankaan puhu asiasta miehelleni mitään. Pahoittaisi turhaan mielensä.

[QUOTE="aapee";24396642]Ei mies tietääkseni ole hullu vaan rakastunut. Enkä tosiaankaan puhu asiasta miehelleni mitään. Pahoittaisi turhaan mielensä.[/QUOTE]

Jaa. Aika hullulta minusta kyllä kuulostaa, jos mies "tietää" teidän päätyvän yhteen ja nyt odottaa sinun valitsevan itsellesi mieleisen talon hänen kanssaan. Eikö yhtään pelota, mitä muuta se vielä keksii? Sinuna kyllä kertoisin miehelle nyt itse, muuten saattaa vielä jossain vaiheessa vaikuttaa siltä, että olet salaillut häneltä jotain.

[QUOTE="aapee";24396642]Ei mies tietääkseni ole hullu vaan rakastunut. Enkä tosiaankaan puhu asiasta miehelleni mitään. Pahoittaisi turhaan mielensä.[/QUOTE]

Mun mielestä tuollainen seikka kuuluu kertoa puolisolle. Mä ainakin haluaisin tietää (ja tiedänkin) että joku yrittää tosissaan saada toisen itselleen ja jättämään perheensä...

Toisekseen exä valehteli mulle usein ja jätti kertomatta asioita, ja aina kun (kymmeniä kertoja) sain sen kiinni niistä jutuista, syy oli aina "ettei mulle tulisi paha mieli". Niin varmaaaaaan.

Yhteistyössä