sanoin miehelleni että etsin toisen,kun mikään ei ole muuttunut, hän rupesi nukkumaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rva a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rva a

Vieras
mitään sanomatta. paljonpa asia häiritsi.

mulle vaan riittää se että olen kärsinyt ukon mitättömistä/olemattomista seksihaluista lähes koko suhteemme ajan eli kohta 4vuotta. ja tänä aikana olen kyllä aika monta kertaa koettanut keskustella asiasta,mutta hänen mielestä asiat ei ole niin,kyllä hänellä on haluja omien sanojensa mukaan. joopa no miksi sitten seisoo niin harvoin? miksi ei IKINÄ suutele minua kiihkeästi ja halukkaasti,ei ikinä.

tänään totesin että en anna hänen enään asialla satuttaa, vaan etsin toisen heti kun kykenen. toivon että tunteet miestä kohtaan vain häviäisivät. ihan älytöntä elä ätälläisessä kaveri suhteessa avioliitossa vuosikausia ja toinen ei viitsi asialle tehdä yhtään mitään!! kaiken lisäksi miehen pitäisi vielä olla ns.viriilissä iässä,kun ikää on 25vuotta! mutta halut on samanlaiset kuin keskimäärin varmaan 60v ukolla, ettiköön sit sen ikäisen akan itselleen,mulle riittää.

kaiken lisäksi hän ei koskaan ole ottanut millään tavalla huomioon tässä asiassa sitä mitä minä tunnen.

mä oon niin vihanen ja pettynyt. harmittaa vietävästi,unikaan ei tule taaskaan kun pyörittelen näitä asioita mielessäni

no mitäpä sen olisi pitänyt sanoa? Voi oll ahyvinkin mietteissään.

Oisko sillä tää klassinen testosteronivajaus, mutta ei voi mennä lääkäriin pyytämään lääkitystä, kun sit ois virallisesti impo. Siihenhän siis on lääkitys, senkun ottais vaan. Mutku ei, pitää olla jästipää.

[QUOTE="vieras";24408257]outoa käytöstä mieheltä ja viel tossa iässä. Kyllä kannattaa nostaa kissa pöydälle ja oikeesti ratkasta mistä kiikastaa....[/QUOTE]

no kun yritetty on,miehen mielestä ei ole mitään ongelmaa, että ratkaiseppa sitten tässä tilanteessa asia.

[QUOTE="eeee";24408199]No se tietää ettet kuitenkaan tee mitä uhkaat.
Kauanko oot jatkanu tota uhkailua ja kiristystä liitossasi... kai siihen joskus puutuu raavainkin mies.[/QUOTE]

luulen että sinäkin saattaisit tälläisessä tilanteessa yrittää tehdä jotain, ja kun muu ei auta, parempi se on kai kertoa suoraan? eikä tehdä niinkuin miehet tekis tässä tilanteessa(eli joko pettäisi tai lähtisi mitään sanomatta toisen naisen matkaan), mies tietää missä mennään,ellei edelleenkään tee mitään ratkaistaakseen tämän ongelman,niin tietää lopputuloksen.

musta vaan tuntuu että oon tuhlannut nämä vuodet,kun olisin voinut oikeasti elää onnellisessa liitossa,tai edes suhteessa.

minä pölhö sinisilmäinen,hyväuskoinen hölmö.

Kuulostaa niin minun ex-mieheltäni. Kun asiasta vaan ei hänen mielestään voinut puhua niin ei voinut. Ei sitä yksinkään voi liittoa silloin pelastaa. Kolmetoista vuotta jaksoin ja sitten annoin periksi. Itselleni ei vaan riitä intohimoton suhde, jossa seksiä sai ehkä kerran puolessa vuodessa. Ja sitten sitä riemua kesti ehkä max. 30 sekuntia. Ihana mies kaikin puolin muuten, mutta suhteemme oli kuin sisko ja sen veli. Onneksi olen löytänyt elämääni miehen kanssa intohimoa löytyy.

[QUOTE="vieras";24408234]no mitäpä sen olisi pitänyt sanoa? Voi oll ahyvinkin mietteissään.

Oisko sillä tää klassinen testosteronivajaus, mutta ei voi mennä lääkäriin pyytämään lääkitystä, kun sit ois virallisesti impo. Siihenhän siis on lääkitys, senkun ottais vaan. Mutku ei, pitää olla jästipää.[/QUOTE]

joo olen mä tätäkin hänelle koettanut sanoa että vois johtua siitäkin,pyytänyt lukemaan asiasta artikkelin ja antanut hänen miettiä asiaa.

[QUOTE="vieras";24408339]Kuulostaa niin minun ex-mieheltäni. Kun asiasta vaan ei hänen mielestään voinut puhua niin ei voinut. Ei sitä yksinkään voi liittoa silloin pelastaa. Kolmetoista vuotta jaksoin ja sitten annoin periksi. Itselleni ei vaan riitä intohimoton suhde, jossa seksiä sai ehkä kerran puolessa vuodessa. Ja sitten sitä riemua kesti ehkä max. 30 sekuntia. Ihana mies kaikin puolin muuten, mutta suhteemme oli kuin sisko ja sen veli. Onneksi olen löytänyt elämääni miehen kanssa intohimoa löytyy.[/QUOTE]

ihanaa että sinä olet löytänyt toisenlaisen miehen. miten ihmeessä jaksoit niin pitkän ajan kuin 13vuotta? oho.

Itse myös kyllästynyt tähän sisar-veli suhteeseen. Teen kyllä omia juttuja suunnittelen ja sisustan ja harrastan mutta.....jotain puuttuu ja se on se intohimoinen naisen-miehen välinen rakkaus. Käyn juttelemassa tilanteestani kun tähän liittyy muutakin. Pettää en haluisi vaikka se houkutteleekin. Olen aikaisemmin niin tehnyt ja jäi paska maku ja miehelle selvisi lisäksi. Olen uhannut lähteä mutta en ole lähtenyt. Meillä yhteisen lapset 2kpl ja yhteinen talous. Pelottaa että jään aivan yksin ja ilman tukiverkkoja ja apuja ja pelottaa elää vanhuuskin yksin. Olen mukavuuden haluinen. Mitä tehdä?

Onko miehesi lihonut paljon suhteenne aikana tai onko ollut ylipainoinen jo ennen suhdettanne.
Jos mies kokee, että on kauhean uuvuttavaa n*ssia ja vetää sitten itsekseen suihkussa käteen ja purkaa paineet sitä kautta?
Oletko tarjonnut suuseksiä? Jos ei suostu siihenkään, niin sitten "vaiva" on tuo yllämainittu.
Ja tää on ihan miehisestä näkökulmasta esitetty diagnoosi, näkemättä itse potilasta.

"tänään totesin että en anna hänen enään asialla satuttaa"

Hän varmaan ihan tahallaan satuttaa sua sillä, ettei hänel seiso. Asia on varmasti vaikeampi ja arempi miehelles kun sulle ja sitä ei tosiaan kiinnosta puhua sulle siitä, josset sä osaa ottaa asiaa hellästi esille. Vaan ilmotat hänel, et ero tulee jossei ala polle keuliin.

Ite oon ollu suhteessa jossa ei miehen takia ollut seksiä nimeksikään ja eräänä iltana sitten kysyin, että miksikäs meillä ei muuten peitto heilu. Mies käänsi kylkeä ja otin häntä kädestä kiin ja kysyin, et "kenelle voit puhua josset mulle? toivon että luottaisit muhun sen verran, että kertoisit mistä kiikastaa, vaikka se oliskin vaikeeta." Mies kerto ja mä ymmärsin. Sen jälkeen meijän seksielämä lähti uuteen nousuun, ja vaikka ihan tavallista yhdyntää meillä erittäin harvoin oli, niin silti seksielämämme oli erittäin tyydyttävää, monipuolista ja täynnä uusia kokeiluja. Suhde päättyi kyllä kuitenkin, mutta siihen ei liittynyt seksi mitenkään.

"tänään totesin että en anna hänen enään asialla satuttaa"

Hän varmaan ihan tahallaan satuttaa sua sillä, ettei hänel seiso. Asia on varmasti vaikeampi ja arempi miehelles kun sulle ja sitä ei tosiaan kiinnosta puhua sulle siitä, josset sä osaa ottaa asiaa hellästi esille. Vaan ilmotat hänel, et ero tulee jossei ala polle keuliin.

Ite oon ollu suhteessa jossa ei miehen takia ollut seksiä nimeksikään ja eräänä iltana sitten kysyin, että miksikäs meillä ei muuten peitto heilu. Mies käänsi kylkeä ja otin häntä kädestä kiin ja kysyin, et "kenelle voit puhua josset mulle? toivon että luottaisit muhun sen verran, että kertoisit mistä kiikastaa, vaikka se oliskin vaikeeta." Mies kerto ja mä ymmärsin. Sen jälkeen meijän seksielämä lähti uuteen nousuun, ja vaikka ihan tavallista yhdyntää meillä erittäin harvoin oli, niin silti seksielämämme oli erittäin tyydyttävää, monipuolista ja täynnä uusia kokeiluja. Suhde päättyi kyllä kuitenkin, mutta siihen ei liittynyt seksi mitenkään.

no kyllä se on tahallista satuttamista,kun näkee miten paljon loukkaa toista, mutta ei voi selittää miksi e kiihotu, ei voi antaa edes yksinkertaista vastausta. kyllä se on tahallista satuttamista,koska tietää että asia on mulle ongelma,mutta ei itse tee asialle mitään, ei ole yrittänyt yhtään mitään näitten vuosien aikana tehdä. ei jumalauta edes sanoa 1kerran että olen haluttava.

no tilanne on nyt se että mies lähti(en tiedä lähtikö pysyvästi,ehkä ei) ja mulla on tunti aikaa kasata itseni ,sitten täytyy hakea lapsi kotia. tää ei todellakaan voi olle miehelle vaikeaa koska asia häiritsee häntä tasan silloin kun minä otan asian esille, siinäkin häntä ärsyttää se koska hänen mielestä mitään ongelmaa EI OLE.

eipä,eihän se ole mikään ongelma että vaimo voi huonosti,eikä sekään jos avioliitto purkaantuu, eikä se ettei ikinä koko avioliiton aikana ole keskusteltu vakavista,parisuhteeseen liittyvistä asioista, sekään ei ole ongelma.

kyllä sillä joskus seisoo, mut se onko hän silti himokas onkin jo toinen juttu. itse taidan olla siinä pisteessä että vihaan enemmän kuin rakastan, vaikka toki ilman rakkautta ei olisi vihaakaan, olisin,no niinku mies, välinpitämätön.

ja ei en näytä 60veeltä niinku joku kysyi, naamasta sellaselta 20v (25vuotiaana kysyttiin vielä papereita k18 tapahtumiin)

Itse myös kyllästynyt tähän sisar-veli suhteeseen. Teen kyllä omia juttuja suunnittelen ja sisustan ja harrastan mutta.....jotain puuttuu ja se on se intohimoinen naisen-miehen välinen rakkaus. Käyn juttelemassa tilanteestani kun tähän liittyy muutakin. Pettää en haluisi vaikka se houkutteleekin. Olen aikaisemmin niin tehnyt ja jäi paska maku ja miehelle selvisi lisäksi. Olen uhannut lähteä mutta en ole lähtenyt. Meillä yhteisen lapset 2kpl ja yhteinen talous. Pelottaa että jään aivan yksin ja ilman tukiverkkoja ja apuja ja pelottaa elää vanhuuskin yksin. Olen mukavuuden haluinen. Mitä tehdä?

ihan samat mietteet minullakin. kiva saada vertaistukea,vaikkakin ikävää että sinä olet myös näin ikävässä tilanteessa.

niin ja mitä tulee siihen vaikeuteen mennä lääkäriin, niin sitähän voi käydä vaikka yksityisellä(toisella paikkakunnalla,jos asiaa häpeää).

mutta kun vaakakupissa on avioliitto vst yksinjääminen, luulis että lääkärissä ois käyty jo vuosia sitten.

Täällä ollut joskus samantapainen ongelma vaikka ei ihan noin paha.
meillä suhde muuttunut, puhuminen auttaa kummasti ja olen oppinut ,että oikea tapa ei ole puhua toiselle syyttävästi vaan ymmärtävästi, hakea yhdessä ratkaisu asiaan.

Yhteistyössä