Niin, tuli vaan sellanen mieleen kun laitoin ite pöydän ja sit kiertelin sielä kattelemassa. Meandin käytetty body 17e, reimatecin käytetty toppahaalari 50e(polvista kulunut ja tahroja oli),Hupan toppahousut ja -takki 45e(myöskin polvissa ja pepussa kulumaa ja takissa tahroja), Meandin käytetty paita 25e(siis sehän maksaa uutena saman!!!), Lindexin ja HM:n perus paitoja, bodeja ja housuja 7-10e/kpl(siis uuden hinta!).Vikingin käytetyt syyskengät 35e. Tässä muutama esimerkki, eivät siis olleet samasta pöydästä vaan eri myyjien tuotteita. Musta hinnat oli aika korkeita :O en kyllä itse maksais tollaisia hintoja käytetystä vaatteesta enkä pyytäiskään. Eipä oo ihme, että mun pöydästä oli hävinny kaikki meandin kuteet 2 eka tunnin aikana kun hintaa niillä oli 3-5euroa/kpl mikä mun mielestä on kohtuullinen hinta käytetylle Meandille...
Niin, mitä mieltä te ootte, onko kirppishinnoittelu menny menny överiksi? Kun mun käsitys kirppiksestä on että sieltä saa halvalla kaikenlaista, näin ei enää kyllä ole kuin harvoissa pöydissä. Keskustelua kiitos.
Niin, mitä mieltä te ootte, onko kirppishinnoittelu menny menny överiksi? Kun mun käsitys kirppiksestä on että sieltä saa halvalla kaikenlaista, näin ei enää kyllä ole kuin harvoissa pöydissä. Keskustelua kiitos.