Mulla ja Victorialla on samassa kuussa laskettu aika :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maomao
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";24429676]luulisin, että Vickanilla on se 12, kun tieto julkistettu.[/QUOTE]

No sitä mä just mietin, että onko niitä edes sitä 12 ja jo asiasta tiedotti...

AIVAN käsittämätöntä. Sensaatioimaista !!! Huh huh. Ai että ihan sama kuin Vixenillä eikun Wiganilla mikä lie... Huh huh... EI kahta ilman kolmatta, kenties tuossa kuussa syntyy vielä joku...

Hui...

[QUOTE="mä";24429676]luulisin, että Vickanilla on se 12, kun tieto julkistettu.[/QUOTE]

Mulla on l.a 6.3 ja nyt just tuli 11 vkoa täyteen. Että jos ihan maaliskuun 1 pv on laskettu aika niin sit on nippa nappa tuo 12 vkoa täynnä.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh;24429653:
Jos on maaliskuussa syntynyt niin sillon sanotaan että on juhannusvauva. Juhannuksena pantu alulle.
Onneksi olkoon äidin pikku nico-petteri, synnyit maaliskuussa eli sinut pantiin alulle juhannuksena. =)

[QUOTE="kkk";24429697]mutta eikös siitä saa kertoa jos siltä tuntuu..menee kesken jos menee ei se kertomattomuus siihen vaikuta.[/QUOTE]

saa toki, mutta hovit harvemmin tiedottavat tällaisista asioista heti, kun haamu on tikussa:) Eli lienee ultrattu yms...

AIVAN käsittämätöntä. Sensaatioimaista !!! Huh huh. Ai että ihan sama kuin Vixenillä eikun Wiganilla mikä lie... Huh huh... EI kahta ilman kolmatta, kenties tuossa kuussa syntyy vielä joku...

Hui...

Eikös vaan olekin :D Mutta mietin minäkin, että aikaisin ovat julkistaneet, kun eikös yleensä kuninkaalliset julkista paljon myöhemmin. Toisaalta mitäpä väliä, hieno juttu heille kuitenkin.

Uusimmat

Yhteistyössä