Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rahalla ei voi ostaa tyyliä.
Ihan hyvin sopii tuo mekko häihin. Ei kaikkiin häihin tarvitse pukeutua tyyliin pitkä iltapuku ja hansikkaat tai johonkin kansallispukuunEikä yläosassa varsinkaan ole mitään vikaa. Johan sitä morsiamillakin on enemmän paljasta pintaa näkyvissä ...muka rantamekko... ööh ei oo. Ja musta väri on juhlava ja jos kysyy keltä pukeutumisneuvojalta vaan, niin kyllä musta sopii ihan hyvin nykyään häihin. Ja oli tosiaan aiemmin perinteinen hääpukuväri. Mun oma hääpukukin oli melkein kokonaan musta
. Enkä ole gootti.
Peesaan muita tuossa vyötäröasiassa, eihän tuohon malliin mitään voi vyötärölle kuroa, pilalle menee. Mutta kyllä se jotain piristystä ehkä kaipaa.. laita vaan hiuskoriste. Mutta oikeat kukat voisivat olla vielä hienompia, esim. joku räväkkä punainen ruusu. Ja huivi on varmaan tarpeen jo ihan lämmön vuoksi.
Hinnalla ei ole mitään merkitystä. Rahalla ei voi ostaa tyyliä.
Tässä viestissä on just sitä palstan ihanaa mustavalkoisuutta jota rakastan: joko henkkamaukan 15:n mekko tai iltapuku hanskoineen...muuta vaihtoehtoa ei ole![]()
Tässä viestissä on just sitä palstan ihanaa mustavalkoisuutta jota rakastan: joko henkkamaukan 15:n mekko tai iltapuku hanskoineen...muuta vaihtoehtoa ei ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24433048:Huh, kyllä huomaa taas, että itse lähenen pian 35 kuin 25 ikävuotta, kun laittaisin häihin (jos henkkamaukan sivuilta pitäisi jotain löytää) ennemmin tällaisen koltun:
![]()
Kyllä kai tuo ap:n mekko nuorelle sopiikin, itse voisin laittaa korkeintaan rannalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24437864:mie näin sinun nimen alotuksessa ja ennenku avasin niin päähän tuli aniliininpunanen satiininauha
jos saat semmosen kapean nauhan laitettua tuohon empirelinjaan jossa on toisella puolella semmonen pieni rusetti niin se ois just sopiva. ei mitään paksua eikä vyötärölle koska sitten se näyttää hullulta.
ootas, yritän ettiä mimmosta rusettijuttua tarkotan.