Minkä kokoinen Molo Kids-talvihaalari lapselle, osaisiko kukaan auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä myymälässä kyselin ko haalaria 4vuotiaalleni joka 118cm ja myyjä suositteli kokoa 122cm, vastaavat kuulemma hyvin kokomerkintää.
Minkä väristä pukua oot pojalles harkinnut? Mun 4v haluais välttämättä sen sateenkaaren värisen, mutta omaan silmään näyttää jotenkin liiankin värikkäältä.

Ne on aika niukkoja, sanoisin jopa et 110 mut jos ei sit millään käy niin tuo 104. En tiiä sit mahtuuko koko talvea.

Ok hyvä tietää ettei tule liian pieni.

Entä Ticketin mitoitus? Mulla olisi 98 cm Ticketin haalari, eikös ne ole aika reiluja, että voisi mennä koko talven? Tässä mietin juuri että möiskos sen pois ja ostais tilalle Molo Kidsin Rainbowin, kun olen sitä kuolannut jo pari kautta...

[QUOTE="tiina";24436388]Mä myymälässä kyselin ko haalaria 4vuotiaalleni joka 118cm ja myyjä suositteli kokoa 122cm, vastaavat kuulemma hyvin kokomerkintää.
Minkä väristä pukua oot pojalles harkinnut? Mun 4v haluais välttämättä sen sateenkaaren värisen, mutta omaan silmään näyttää jotenkin liiankin värikkäältä.[/QUOTE]

Juurikin sateenkaaren väristä, mutta en ole ihan varma että onkohan se liian tyttömäinen...tosin on niitä pojillakin kuulemma ollut. Itse kyllä tykkään niistä väreistä tosi paljon.

Miksi ihmiset jo nyt miettii hulluna näitä haalareita? Eikö niitä saa kaupasta esim. marraskuussa?
Itse olen ajatellut odottaa niin kauan, että sitä haalaria oikeasti tarvitsee, niin ei tarvi sitte niin paljon tuota kokoakaan arvailla. Onko tää mun tekniikka ihan tuhoon tuomittu?

[QUOTE="alma";24436442]Miksi ihmiset jo nyt miettii hulluna näitä haalareita? Eikö niitä saa kaupasta esim. marraskuussa?
Itse olen ajatellut odottaa niin kauan, että sitä haalaria oikeasti tarvitsee, niin ei tarvi sitte niin paljon tuota kokoakaan arvailla. Onko tää mun tekniikka ihan tuhoon tuomittu?[/QUOTE]

Ei ole. Mutta mä olen aina aikaisessa, alesta ostan pojalle vaatteita usein jo seuraavaksi vuodeksi..vielä ei ole mikään koko mennyt pieleen, täytyy vaan ottaa selvää ko. merkin mitoituksesta.

Mutta aikainen lintu nappaa madon, olen sitä mieltä. =)

[QUOTE="tiina";24436434]mulle myyjä sanoi, että pukuja mennyt kuulemma pojille enemmän kuin tytöille.
Minkä värisen hatun ja rukkaset tohon oikein kannattais hankkia?[/QUOTE]

Mustat ois jo, musta neutraloisi värejä kivasti, minusta.

[QUOTE="alma";24436442]Miksi ihmiset jo nyt miettii hulluna näitä haalareita? Eikö niitä saa kaupasta esim. marraskuussa?
Itse olen ajatellut odottaa niin kauan, että sitä haalaria oikeasti tarvitsee, niin ei tarvi sitte niin paljon tuota kokoakaan arvailla. Onko tää mun tekniikka ihan tuhoon tuomittu?[/QUOTE]

luultavasti jos jotain tiettyä suosittua pukua haluat, on se jo marraskuussa ollut pitkään kaupoista loppunut.

Itse ottaisin sen 104cm, on kuitenkin kapeaa mallia.

Meillä odottaa kaapissa talveksi 98cm haalari ja takki-housut yhdistelmä ja lapsi oli pari kk sitten vasta 85cm : / toivottavasti ehtii vähän kasvamaan, koska se oli kyllä vähän iso.. sovitin kyllä alastomalle lapselle, mutta silti. Vakaa usko, että hyvin tullaan pärjäämään, ellei ihan heti alkutalvesta haalari sovi niin mennään sitten housut-takki yhdistelmällä. Vertasin muuten molon 98 toppahousuja remun 92 vastaaviin niin olivat täsmälleen samaa kokoa.

Itse aion asustaa Rainbow-takin pojalle mustilla housuilla ja ruskeilla hanskoilla ja pipolla.

[QUOTE="tiina";24436542]luultavasti jos jotain tiettyä suosittua pukua haluat, on se jo marraskuussa ollut pitkään kaupoista loppunut.[/QUOTE]

Tääpelko mulla kävi mielessä. Juurikin tuota rainbow haalaria olen nimittäin himoinnut. Se on vaan niin pirun kallis, etten ole ihan varma viitsinkö ostaa...

[QUOTE="tiina";24436542]luultavasti jos jotain tiettyä suosittua pukua haluat, on se jo marraskuussa ollut pitkään kaupoista loppunut.[/QUOTE]

Tuo Rainbow-väri oli yhdessä nettikaupassa jo loppu, siis 98 kokoa katsoin.

Meillä on tähän mennessä ollut tummempia haalareita ja mietin, että meneekö haalari, jossa on valkoita/vaaleaa (Molo polaris autumn check) heti törkeän näköiseksi tai saako sitä puhtaaksi kun pesu 30 astetta? Ei oo aikaisempaa kokemusta Moloista, joten kommentteja myös esim. lämpöisyydestä ja kestävyydestä olisi kiva kuulla! Kokoa mietin myös, n. 96 cm/15 kg käyttäjälle lieneekö 104 olisi paras valinta?

mun poika 98cm ja meillä oli 98kokonen sateenkaari haalari,möin pois koska se oli liian nafti.puntit alko nousee ylös,lumiukot pysy kyllä paikallaan.ottasin sinuna 104 täks talveks ja ens talveks jo 110 kuten minäkin.

Yhteistyössä