O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen samaa mieltä. Hunaja ja sokeri kunniaan. Saakohan intiaanisokeria mistään kaupoista?
Olen samaa mieltä. Hunaja ja sokeri kunniaan. Saakohan intiaanisokeria mistään kaupoista?
Lisätään vielä, että miksi palstan ainoat vakkarimiehet ovat näin... hmm... no ei niin ruudinkeksijöitä.
Tasan samaa mieltä kanssasi! Hunaja/inkkarisokeri/hedelmäsokeri kunniaan!
Saa toki, miksei sais?
Hedelmäsokeri? joka aiheuttaa rasvamaksaa? Jota lapsen maksa ei pysty käsittelemään, on ts. samaa lapselle kuin kirkas viina. Kunniaan?
Aion kokeilla Fun Lightia muurahaisten tappoon. Kemikaalicocktail-blogi kertoo ruotsalaisen NyTeknik lehden testistä, jossa aspartaamilitku tappaa murkut yhtä tehokkaasti kuin murkkumyrkyt.
Aspartaami tuhoaa niiden hermot ja kuolevat.
Siitä sitten lighteja vaan naamariin.........
Aion kokeilla Fun Lightia muurahaisten tappoon. Kemikaalicocktail-blogi kertoo ruotsalaisen NyTeknik lehden testistä, jossa aspartaamilitku tappaa murkut yhtä tehokkaasti kuin murkkumyrkyt.
Aspartaami tuhoaa niiden hermot ja kuolevat.
Siitä sitten lighteja vaan naamariin.........
Siitä inkkarista tulee migreeniOlen samaa mieltä. Hunaja ja sokeri kunniaan. Saakohan intiaanisokeria mistään kaupoista?