Keinomakeutusaineet pitäisi kieltää lailla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päivä menee kaupassa aina ku joutuu lukee mitä skeidaa kaikkeen on työnnetty.

[QUOTE="eee";24438111]Miksi? Eihän sun niitä ole pakko käyttää.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24438206]Päivä menee kaupassa aina ku joutuu lukee mitä skeidaa kaikkeen on työnnetty.
[/QUOTE]

Onneks kebab ja pizza ei oo ollenkaan skeidaa.

Mun mielestä suurinta huijausta on, että mehutölkissä lukee "ei lisättyä sokeria" jos se on kuitenkin pumpattu täyteen kaikkea mahdollista makeutusainetta! Mä ainakin kuvittelen tuon tarkoittavan, että saa semmoista raikkaan kirpeää mehua, jossa ei oikeasti ole sokeria! Mä oikeesti tykkään esim. sokerittomasta punaherukkamehusta janojuomana.

Epäilen kyllä sun sukupuolta, mutta nyt puhut asiaa. Intiaanisokeria on monessa tavallisessakin kaupassa ja ainakin Kärkkäiseltä olen ostanut 5kg pussissa.Ruohonjuuri myy pääkaupunkiseudulla.Ja monet nettikaupat.

Aion kokeilla Fun Lightia muurahaisten tappoon. Kemikaalicocktail-blogi kertoo ruotsalaisen NyTeknik lehden testistä, jossa aspartaamilitku tappaa murkut yhtä tehokkaasti kuin murkkumyrkyt.

Aspartaami tuhoaa niiden hermot ja kuolevat.

Siitä sitten lighteja vaan naamariin.........

Aion kokeilla Fun Lightia muurahaisten tappoon. Kemikaalicocktail-blogi kertoo ruotsalaisen NyTeknik lehden testistä, jossa aspartaamilitku tappaa murkut yhtä tehokkaasti kuin murkkumyrkyt.

juu, aspartaami (niinku muutkin keinomakeuttajat) on kunnon myrkky. ja tätä sitten ihan mielellään juotetaan MYÖS lapsille... :headwall:

Se on tietenki jokaisen oma asia, jos halua itsensä myrkyttää.
Itse olen kyllä hyvin tarkka lapsilleni tarjoan.

Olen tatuoitu jätkä!