J
Järkytt
Vieras
huutaa lapsilleen (yksi alle kouluikäinen) että "TURPA KIINNI, TAI TUUN TEIPPAAN SEN KIINNI!!" :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Järkytt;24441643:huutaa lapsilleen (yksi alle kouluikäinen) että "TURPA KIINNI, TAI TUUN TEIPPAAN SEN KIINNI!!" :O
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24441816:Kamalaa Tai riippuu siitä, ymmärtääkö lapset sen jutun. Että jos se on perheen sisäinen vitsi, se on ok, mutta noin muuten, tommoset turpa kiinni huutelut ei ole kivoja.
Meillä saatetaan leikillään uhata lapsia rangaistuksilla, kun ne ei ole tehnyt mitään pahaa ja se naurattaa niitä kauheesti. Ei lapsen mieltä pitäisi pahoittaa tietentahtoen edes silloin, kun lapsi ärsyttää. Jos aikuinen on oikeasti ärtynyt, uhkaukset ja rumasti puhuminen ei ole lapsen mielestä mikään vitsi.
Joskus kun aikuiset ei jaksa kuunnella lasta, lapselle voi tulla olo, että hän ei saa puhua ja ettei häntä kukaan jaksa sietää. Se on aika ikävää.
Oon tässä asiassa vähän vanhanaikanen, mutta minusta isän kuuluukin välillä kirota ja ärähtää kunnolla (jos on aihetta).
Oon tässä asiassa vähän vanhanaikanen, mutta minusta isän kuuluukin välillä kirota ja ärähtää kunnolla (jos on aihetta).
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24441670:Mä olen joskus aikoinani uhannut laittaa lapseni sievään pakettiin,osoitteena Timbuktu, ei palautusoikeutta.