Mitä ajatuksia tämä herättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TrueBlood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TrueBlood

Tunnettu jäsen
25.09.2006
8 259
95
48
Mies tulee illanvietosta puolen yön jälkeen. Nainen odottaa miestä seksikkäissä alusvaatteissa. Mies näkee naisen ja toteaa aha, vie takkinsa naulakkoon ja menee juomaan vettä.
Mies menee takaisin naisen luo, suutelee ja yksi asia johtaa toiseen...
Nainen huomaa "temmellyksen" jälkeen naarmut miehen selässä. Tietää ettei itse ole raapinut jälkiä miehen selkään. Nainen kysyy mieheltä, mistä naarmut ovat ilmestyneet. Mies sanoo, että kaveri raapi selkää, kun sitä kutisi. Uskoisitko?

Mitä ajatuksia tämä herättää teissä?

en uskois.

mutta minua onki petetty niin monesti ja selitykset on olleet ihan kun parhaimmasta mielikuvitusmaasta etten usko enää mitään paskaa mitä minulle yritetään syöttää.

johan sen nyt huomaa onko ne raapimisjäljet tullu kutinan raapimisesta vaiko jostain muusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24463057:
seksinaikana raapimajäljet on 8-10 kynnellä tehtyjä alhaalta ylöspäin, ei pieniä sinne sun tänne.
Kumpia noi jäljet sitte onkaan?

Meneekö noin? Itse olen huomannut mieheni selässä tekemäni jäljet hiukan epämääräisiksi. Voi toki johtua siitä, että kynnet kasvaa miten sattuu ja katkeilee helposti :(

Omaa miestäni uskoisin tuossa tapauksessa. Jos se tekee minusta sinisilmäisen, niin sitten tekee.

Yhteistyössä