Mistä istuvat farkut leveälanteiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "päärynä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"päärynä"

Vieras
Ongelmani on se, että vyötärö on kapea, mutta takapuoli ja reidet paksut. Jos löydän peffasta istuvat farkut, niissä on aina kauhean väljä vyötärö, joka jää "pussiksi" alaselkään. Mistä ihmeestä löydän hyvin istuvat farkut vai tehdäänkö niitä ollenkaan?

mulla on sellainen ongelma että jos saan persuksen mahtumaan housuihin, niin paitsi että vyötäröltä tekee tiukkaa (mahaa piisaa), isompi ongelma ovat jalat- lahkeet ovat poikkeuksetta väljät, pussittavat pahasti koko matkalta.tekisi mieli kaventaa. no, laihduttaminen auttaisi tietysti mut ei nyt tähän hätään kun talvi tulee eikä ole housuja.... eikä edes tämä motivoi laihduttamaan.... ot-mutta mikä nupissa vikana?

Itse löydän Your Facelta ja Andiatalta. Tosin YF:lläkin on tosin olen joutunut hieman kaventamaankin niitä housuja. Nyt on sopivasti taas makkaraa... Andiatalla kyllä pitää olla vielä pitkät jalatkin tässä yhdistelmässä.

Mene kunnon kauppaan, jossa saat palvelua myyjältä. Tietää malleista ja kiikuttaa sulle tarvittaessa sovituskoppiin vaihtohousuja... kannattaa katsella housuja "big is beautiful" -mallistoista.

Löydän aina sopivat farkut Prismasta. Lantion ympärys mulla 106 cm. Lahjepituuskin sopiva. Mallistotkin vaihtuu usein eli ei tarvi samanlaista ostaa. Vyötärö mulla on kapea.

Mene kunnon kauppaan, jossa saat palvelua myyjältä. Tietää malleista ja kiikuttaa sulle tarvittaessa sovituskoppiin vaihtohousuja... kannattaa katsella housuja "big is beautiful" -mallistoista.

Miksi? Kyllä pehva voi olla iso vyötäröön nähden ilman että pitää mennä 48 koon housuja sovittamaan :) Tosin mulla on vain 102 tai jotain. BB mallistoista en kyllä vaatteitani hae :D