Laitteleeko toi Teuvo Hakkarainen muillekin kaveripyyntöä Facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko toi edes sen oikea profiili?
Joskus aiemminkin laittoi mulle ja silloin hylkäsin.
Näkyy olevan 49 yhteistä kaveria.
En tunne tyyppiä henk.koht, enkä TODELLAKAAN halua tutustua! Tulee vaan mieleen että oliskohan hällä ollut sitten tarkoituksena ilkeillä, kun mä olen iranilainen.
Mun kavereista jotkut kannattaa Perussuomalaisia, mutta he ei oo koskaan olleet mulle ilkeitä, vaan ollaan saatu ihan kunnon keskusteluja aikaan.

Ihmettelen kyllä miksi hän laittaa kaveripyyntöä. Onko teille laittanut?

[QUOTE="Vieras";24486831]Ylppö ja media kyllä nolasivat tossa sopassa itsensä. Tällä kertaa ei menny Hakkaraisen piikkiin.[/QUOTE]

"Vahingossa olen saattanut kaveripyynnön laittaa" -Hakkarainen ei nolannut itseään, mutta media ja varsinkin älykkönä tunnettu Herra Ylppö nolasivat, justiinsa :D

[QUOTE="tööt";24486842]"Vahingossa olen saattanut kaveripyynnön laittaa" -Hakkarainen ei nolannut itseään, mutta media ja varsinkin älykkönä tunnettu Herra Ylppö nolasivat, justiinsa :D[/QUOTE]

Älykkönä? :D

[QUOTE="Vieras";24486831]Ylppö ja media kyllä nolasivat tossa sopassa itsensä. Tällä kertaa ei menny Hakkaraisen piikkiin.[/QUOTE]

Missä sopassa? Nyt en ymmärrä! Siis onko joku laittanut hänen nimissään kaveripyyntöä? Vai mistä on kyse?

[QUOTE="aloittaja";24486868]Missä sopassa? Nyt en ymmärrä! Siis onko joku laittanut hänen nimissään kaveripyyntöä? Vai mistä on kyse?[/QUOTE]

Tuossa joku orpo persukka yritti epätoivoisesti parillakin nikillä nostaa olematonta itsetuntoaan sekä tätä 'jytkyn' kannatusta. Hakkarainen totesi itse lehtihaastattelussa 'ehkä vahingossa' laittaneensa kutsun Ylpöksi kutsutulle Frank Mäntymäelle.

[QUOTE="tööt";24486873]Tuossa joku orpo persukka yritti epätoivoisesti parillakin nikillä nostaa olematonta itsetuntoaan sekä tätä 'jytkyn' kannatusta. Hakkarainen totesi itse lehtihaastattelussa 'ehkä vahingossa' laittaneensa kutsun Ylpöksi kutsutulle Frank Mäntymäelle.[/QUOTE]

Ahaa... Laittoikohan sitten vahingossa mullekin? Ehkä on laittanut mun kavereillekin vahingossa... En ymmärrä tollaisia vahinkoja. Onkohan se koko profiili edes oikea?

Yhteistyössä