Minulla on rakastaja - eihän se niin tuomittavaa voi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
On mieskin olemassa, mutta tämä oma mies ei paljon esileikeistä piittaa, rasvaa ja toimeksi - tyydyttää toki minut, mutta jokin naiseudessani jää vajaaksi.

Tästä ongelmasta on puhuttu, mutta ihmeisiin en usko pitkässä suhteessa, joten olen ratkaissut ongelman - nyt on rakastaja, joka oikeasti käy kotonani milloin uskallan pyytää, koska pitää ottaa huomioon lasten kotiintuloajat koulusta, miehen liikkeet pitää tietää varmasti jne.

Ei niin, että mieheni erityisen pahoillaan olisi, mutta olisi se aika noloa jäädä rysän päältä kiinni ja ei ikinä niin, että lapset meidät yllättäisivät.

Tämän rakastajan kanssa ei tarvitse liukuvoiteita miettiä :) ja voin sanoa, että jokin osa minusta voi paljon paremmin nyt. Ja ainakin minä tiedostan, että kyse on seksistä ja läheisyydestä, ei mistään tulevaisuuden uudelleensuunnitelusta.

Kysyt siis, ettäkö aviorikos ei olisi niin tuomittavaa.

Pettäminen on perseestä.

Mietitkö koskaan tilannetta niin, että mitäs jos miehelläsi olisi toinen? Miten suhtautuisit ja miltä se tuntuisi? Ja mies vaan tuumaisi "eihän se niin tuomittavaa voi olla.."

• Tykkää
Reactions: Uudi
Sitten voitkin reippaana tyttönä mennä kertomaan miehellesi parisuhteenne uudistuneista, päivitetyistä säännöistä. Varmasti ilahtuu. Voitte miehesi kanssa sopia, että kumpiko tuo aina vaikka vuoropäivinä rakastajan tai rakastajattaren kotiinne. :)

Kysyt siis, ettäkö aviorikos ei olisi niin tuomittavaa.

Pettäminen on perseestä.

Mietitkö koskaan tilannetta niin, että mitäs jos miehelläsi olisi toinen? Miten suhtautuisit ja miltä se tuntuisi? Ja mies vaan tuumaisi "eihän se niin tuomittavaa voi olla.."

Olisin varmasti pahoillani, koska mieheni varmasti saa seksiä kotona tarpeeksi, joten ei pitäisi olla tarvetta.

Minun naiseuteni taas on kärsinyt, nyt jo melkein olen sen löytänyt takaisin ja voin sanoa, että se on piristänyt seksielämäämme myös mieheni kanssa.

Mieheni on tämä omituinen mies, joka ei ole erityisen mustasukkainen - ihan avoimesti en ole uskaltanut kertoa tai viitsinyt.

Viestin sisältöön sen kummemmin puuttumatta, mielenkiintoista on se, kuinka aloittajan oma kanta asiaan tulee rivien välistä ilmi, eli puolustautuu omaa syytöstään vastaan ...:D

[QUOTE="...";24517589]Olisin varmasti pahoillani, koska mieheni varmasti saa seksiä kotona tarpeeksi, joten ei pitäisi olla tarvetta.

Minun naiseuteni taas on kärsinyt, nyt jo melkein olen sen löytänyt takaisin ja voin sanoa, että se on piristänyt seksielämäämme myös mieheni kanssa.

Mieheni on tämä omituinen mies, joka ei ole erityisen mustasukkainen - ihan avoimesti en ole uskaltanut kertoa tai viitsinyt.[/QUOTE]

Sinulla on siis jonkinlainen "oikeus" rakastajaan, koska et saa tarpeekesi hyvää seksiä mieheltäsi?
Et parempaa keinoa löydä ongelmaan? Joko puhuminen, jota aikuiset harrastaa ongelmatilanteissa, tai sitten vaan jätät sen miehen ennenkun alat muiden kanssa vehtaamaan.

Jokseenkin vastenmielinen ajatusmaailma sinulla, nakerrat liittosi perustuksia ja lastesi perheen säilymistä tieten tahtoen ja puolustelet asiaa naiseudella ja sinun kiihoittumisella? Yritä nyt kerätä ne loputkin lepakot tapuliin ja ajatella tekemisiäsi hiukka kokonaisvaltaisemmin.

Miksi menit naimisiin ja teit lapsia ollenkaan, ellet edes yritä toimia perheen hyväksi?

[QUOTE="...";24517589]Olisin varmasti pahoillani, koska mieheni varmasti saa seksiä kotona tarpeeksi, joten ei pitäisi olla tarvetta.
.[/QUOTE]

mistä tiedät että miehen mielestä se "tarpeeksi" on tarpeeksi, tai ettei se seksi ole miehenkin mielestä huonoa?

mistä tiedät että miehen mielestä se "tarpeeksi" on tarpeeksi, tai ettei se seksi ole miehenkin mielestä huonoa?

Koska hän on selkeästi tyytyväinen seksielämäämme, on kyvykäs mies, mutta oikeasti luulee, että esileikiksi riittää joku kyljen kääntäminen suunnilleen.

Haluan tuntea itseni halukkaaksi edes joskus.

Tämä rakastaja ei ikinä voisi olla mieheni, monistakaan syistä, mutta on erinomainen rakastaja.

Voi taju. Pitkässä parisuhteessa on se juju, että toinen voi oppia toiselta. Se on ikäänkuin matka, jonka alussa ei tarvitse ollakaan täysin oppinut. Sun pitää kertoa ukollesi mitä haluat.
Mitä jos jossain vaiheessa kroppas rupsahtaa ja miehesi lakkaa kiihottumasta kun tarjoot itseäsi sille, onko sitten sun miehelläsi oikeus mennä silloin vieraisiin?

Yhteistyössä