Apua miehen lahjaan...palsta kun osaa auttaa aina :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vesitippa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vesitippa"

Vieras
Haluisin ostaa miehelleni jonkun lahjan ensimmäisenä hääpäivänä(eli siis ollaan oltu naimisissa vuosi eli nyt ei kyse huomenlahjasta)...
Tyyppi ei käytä mitään koruja,ei mitään koskaan.Kihlasormus on ainut...
Tartteisin vinkkejä ja apua!!!
Haluaisin kuitenkin jotain "pysyvää" eli ei mitään käyttötavaraa (esim.urheiluvälineitä,mitkä olis kyllä miehen mieleen enemmän kuin paljon)!
Ajattelin et jos antaisin sormuksen,samanlaisen ku kihla (ei ole kovin paksu,valkokultainen),olis sit 2 sormusta vähän niinkuin naisilla mut ilman timantteja :) Onko ihan huono ajatus?
Muitakin ajatuksia otan mielelläni vastaan...

[QUOTE="vieras";24521882]Toivottavasti nyt sinä sen tiesit??? AP ei ehkä tiennyt, jos vaikka ottaa neuvostasi vaarin ja lähtee asetta miehelle hankkimaan.[/QUOTE]

Eiköhän se aseliikkeen myyjä osais lahjan hankkijaa valaista. Yleensä näissä tapauksissa tehdään niin, että lahjanostaja tekee liikkeessä ehdollisen kaupan joka purkautuu, jos lahjan saaja ei saakkaan lupaa.

[QUOTE="vieras";24521918]Että eikö ole järkevämpää ostaa kerralla sellanen lahja, että sen jälkeen tarvi ruveta uudestaan miettimään että mitäpä sitä lahjaksi.[/QUOTE]

Tämä riski sisältyy lähestulkoon mihin tahansa lahjaan.

[QUOTE="vieras";24521959]Kerroppa nyt mullekin joku muu, minä olen onnistunut ostamaan 20 vuotta miehelleni lahjat ihan yhdellä vaivalla.[/QUOTE]

Sulla on joko pettämätön vainu tai todella hienotunteinen siippa. Kaikilla ei ole välttämättä näin hyvin pullat uunissa.

Mä ostaisin jotain joka liittyy miehen harrastuksiin, esim. liput johonkin urheilutapahtumaan, jotain harrastukseen liittyvää väline jne.. vois kuvitella että ne on ainakin mieleisiä ja ajatuksella ostettuja.

Mä ostaisin jotain joka liittyy miehen harrastuksiin, esim. liput johonkin urheilutapahtumaan, jotain harrastukseen liittyvää väline jne.. vois kuvitella että ne on ainakin mieleisiä ja ajatuksella ostettuja.

Hyviä ideoita mutta...
alotuksessa jo sanoin ettei mitään urheiluvälinettä.
Ku ne se saa jo aina jouluna ja synttäreillä...
On jo ostettu lätkämailaa,golfmailaa,golfhanskaa,kypärää,yms yms.
Liput on jo annettu NHL Premieriin ja Talviklassikkoon...
Ja haluaisin antaa jotain "pysyvää" että olis viel 10 vuoden päästä tallella muutakin kun muistot!

Mun mielestä 1-v. hääpäivään sopii ihan hyvin joku elämyslahja, juurikin sellainen, josta jää "vain" muistot. Joka vuosiko meinaat ostaa jotain pysyvää?

Kello voisi olla kiva, itse ostin miehelle 1-v. lahjaksi kellon ja tykkäsi.

Yhteistyössä