En tiedä yhtään meidän rahatilannetta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Tiedän oman säästötilin saldon, mutta en tiedä paljonko yhteisellä tilillä on rahaa enkä paljonko miehellä on mastercard luottoa. Nettipankkitunnuksia mulla ei ole eikä mies tuollaisia kerro.

Marssi pankkiin kysymään tilin saldo, jos ei verkkopankkitunnuksia ole. Tai näethän sen automaatilla, jos sulla on kortti yhteiseen tiliin.
Masterin tietoja et varmaan saa, jos kortti on vain miehen.

Jos tää ei oo provo, niin aika paljon taitaa miehelläs olla salattavaa rahankäytöstään.

Nojust, kuulostaa hyvälle. Tämän on pakko olla provo..Entä jos jotakin sattuu? Eikö nyt kannattais hommata myös jonkin sortin oma tili ja ne nettipankkitunnukset? Tunnuksista voi muutenkin olla hyötyä, voi esim. asioida viranomaisten kanssa verkon kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24523231:
Kellä ei nykypäivänä ole enää nettipankkitunnuksia? Tai jos on yhteinen säästötili, ettei näe myös omilla tunnuksilla myös yhteisen tilin saldon?
Luolamiesaikaa?

Meillä ei ole nettipankkitunnuksia. Mun säästötili sellainen että käyn pankissa hakemassa rahaa jos tarvitsen siis konttorin sisällä.

Meneekö kaikki sinulle tulevat rahat sinne yhteiselle tilille? Eikö kannattais avata oma käyttötili ja sovitte miehen kanssa kuinka paljon kumpainenkin kuukausittain siirtää yhteiselle tilille?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24523293:
Mä en oo maksanu kertaakaan yhtään meidän yhteistä laskua, omani maksan omalta tililtäni, netissä.

Meneekö teillä yhteiselle tilille rahaa/siirrätkö sinne rahaa vai miten toimitte? Jos kerran mies maksaa kaikki laskut?

[QUOTE="vaimo";24523308]Mies käy automaatilla maksamassa.[/QUOTE]

No ei meidän pankissa ainakaan enää ole sellaista maksuautomaattia vaan on pakko olla nettipankkitunnukset jos haluaa välttää maksut tiskillä maksettaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24523314:
Pakkohan sinne on rahaa ihan kuukausittain siirtää, jos meinaa pitää huushollin pyörät pyörimässä :D

No sitä ihmettelinkin, ja siksi kysyin. Meillä minä maksan kaikki laskut omalta tililtäni ja mies hoitaa lainanhoitotilin. Eli en siirrä rahaa mihinkään, eikä mies.

[QUOTE="Utelias";24523329]No ei meidän pankissa ainakaan enää ole sellaista maksuautomaattia vaan on pakko olla nettipankkitunnukset jos haluaa välttää maksut tiskillä maksettaessa.[/QUOTE]

Täälläpäin vielä on.

[QUOTE="huh";24523377]kuka teill' tekee kaikkiostokset ruuat,vaatteet,pesuaineet kaikki mitä ostatte??[/QUOTE]

Mies yleensä joskus jos on tiukkaa minä otan säästötililtäni rahaa että pärjätään.

Ehkä tuo teillä toimii ihan hyvin, mutta itseä kyllä vaivaisi jos en tietäis missä mennää rahatilanteen kanssa.. Masterin ja visan tiedot tulee meille ainakin kotiin paperimuodossa.. molemmat saa katsoa tiedot, vaikka oliskin toisen nimissä. :) Näkee saldon, ostot ja lyhennykset. Harvemmin niitä tulee sen erityisemmin tutkittua.. yleensä silloin kun tekee mieli jtn isompaa ostosta, heh. Eli pari kertaa maks. vuodessa

Etkö sä yksin käy koskaan sitten esim. ruokakaupassa? Jos mies maksaa lähes kaiken?
Kai sentää rinnakkaiskortti on millä maksaa.. jos ei, niin huh huh.

Varsinkin jos on "pienet tulot", niin olisi hyvä molempien varmaan olla selvillä rahoista.

Yhteistyössä