N
"näin on"
Vieras
Haluan, että voimme tarjota jokaiselle lapsellemme samanlaiset mahdollisuudet hyvään elämään. En halua tinkiä ravinnon laadusta, enkä turvallisuudesta. Haluan, että jokaisella lapsellani on säähän sopivat, ehjät ja mukavista materiaaleista tehdyt vaattet. Haluan, että meillä on mahdollisuus asua riittävän mukavasti, joskus lomaillakin ja rahaa silloin tällöin tehdä jotain ylimääräistä kivaa. En halua, että lapseni pohtivat taloudellisia asioita liian varhain. Haluan, että jokaisella lapsellani on tulevaisuudessa sukset, luistimet, polkupyörä ym. perusliikuntavälineet. Haluan, että lapsellani on mahdollisuus harrastaa jotakin mieluisaa.
Olemme tavallinen duunariperhe. Haluan hoitaa lapseni kotona mahdollisimman vanhaksi. Meillä on hyväkuntoinen 130 m2 omakotitalo 2200 m2 tontilla. Koen, että meillä on mahdollisuus kasvattaa 2-3 lasta. Kolmatta joutuu jo aika paljon harkitsemaan. Luulen kuitenkin, että sisaruuden edut vielä siinä kohtaa ohittavat haitat siitä, että jostain joutuu tinkimään.
Olen aina toivonut suurperhettä ja mielelläni hankkisin lapsia paljon enemmänkin. Mutta meidän talous kestää maksimissaan kolme lasta niin että ei jouduta liikaa tinkimään mistään ja lapsia on varaa tukea vielä kun lapsilisän maksaminen loppuu.
Olemme tavallinen duunariperhe. Haluan hoitaa lapseni kotona mahdollisimman vanhaksi. Meillä on hyväkuntoinen 130 m2 omakotitalo 2200 m2 tontilla. Koen, että meillä on mahdollisuus kasvattaa 2-3 lasta. Kolmatta joutuu jo aika paljon harkitsemaan. Luulen kuitenkin, että sisaruuden edut vielä siinä kohtaa ohittavat haitat siitä, että jostain joutuu tinkimään.
Olen aina toivonut suurperhettä ja mielelläni hankkisin lapsia paljon enemmänkin. Mutta meidän talous kestää maksimissaan kolme lasta niin että ei jouduta liikaa tinkimään mistään ja lapsia on varaa tukea vielä kun lapsilisän maksaminen loppuu.