Lentääkö mielikuvitus jo liikaa? FB-asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Ihmettelisitkö, jos herra X alkaisi yht'äkkiä tykkäämään erään rouva X:n päivityksistä, kuvista ym? Kommentoisi ja "tykkäisi". Tätä ei olisi tapahtunut aiemmin oikeastaan koskaan. Kyseessä ei ole pariskunta.
Tällä herralla on noin 400 fb-kaveria, mutta todella harvan päivityksiä kommentoi. Nyt pistää silmään tuo yhtäkkinen kiinnostus (?) tämän erään rouvan tilapäivityksiin ;)

Ja ei, kyseessä ei ole mieheni.

Ihmettelisitkö, jos herra X alkaisi yht'äkkiä tykkäämään erään rouva X:n päivityksistä, kuvista ym? Kommentoisi ja "tykkäisi". Tätä ei olisi tapahtunut aiemmin oikeastaan koskaan. Kyseessä ei ole pariskunta.
Tällä herralla on noin 400 fb-kaveria, mutta todella harvan päivityksiä kommentoi. Nyt pistää silmään tuo yhtäkkinen kiinnostus (?) tämän erään rouvan tilapäivityksiin ;)

Mistä tiedät ettei kommentoi/tykkää muiden jutuista, ei kaikki sulle näy.

mä pidän yhdestä miehestä kovasti enemmän kuin luvallista olisi. Ja mun täytyy oikein erikseen aina harkita ja pitää näppikseni kurissa, etten liikaa kommentoi ja tykkäile hänen jutuistaan...

Eli mä epäilisin jtn.

Onko tällä miehellä puolisoa, joka ei kuulu FB:n? Mun miehelläni on tapana katsella yhteisten kavereiden kuvia tai jopa liittää mun profiilinia joihinkin ryhmiin, esim. kuulun hänen harrastusporukan FB -ryhmään. Moni tästä ryhmästä onkin laittanut mulle kaveripyynnön, vaikka ollaan tavattu vain kerran tai pari.

No okei, kyllähän tuo apn esimerkki vaikuttaa vähän vakavammalta kiinnostukselta

[QUOTE="mhm";24556779]Mistä tiedät ettei kommentoi/tykkää muiden jutuista, ei kaikki sulle näy.[/QUOTE]

Kommentoinnit näkyy, kaikki tykkäämiset ei.

Miehellä ei ole puolisoa joka olisi fb:ssa. On itse asiassa eronnut reilu vuosi sitten ja uutta suhdetta ei ole.

Siis täh...?

Mua alko hämää nyt se, että mäkään en yhtään filtteröi mun kommentteja ja tykkäämisiä. Toivottavasti en oo antanu kelleen mitään mielikuvia...

Juu, monella tuntuu FB:ssa lentävän mielikuvitus liikaa. Me kommentoidaan ja tykkäillään ystävien kesken paljonkin, mutta vain miespuolisen ystäväni kohdalla se on herättänyt suhde-epäilyjä. Ällöttävää.

facepalm_picard2.jpg

No, viimeksi kun kävi noin, meni pari kuukautta kun Rouva X erosi avomiehestään. Siitä taas meni muutama viikko, kun Rouva X alkoi seurustella tämän Herra X:n kanssa. Menivätpä jo kihloihinkin :) Eli huomasin kyllä, että nyt toi tykkää ihan kaikesta mitä toi toinen tänne suoltaa, kohta varmaan jotain tapahtuu...

(Peeäs, et sä näe kaikkia niitä kommentteja ja tykkäyksiä niiden 400 kaverin joukossa, jos ne eivät ole yhteisiä kavereita eikä niillä ole avointa profiilia)

[QUOTE="minna";24557542](Peeäs, et sä näe kaikkia niitä kommentteja ja tykkäyksiä niiden 400 kaverin joukossa, jos ne eivät ole yhteisiä kavereita eikä niillä ole avointa profiilia)[/QUOTE]

Ei hirveesti ole yhteisiä kavereita, mutta tämän herra X:n seinän kautta näkee joitakin julkaisuja ja kommentteja mitä on muille laittanut, silloin satunnaisesti kun laittaa. Ehkä hänen kaverinsa ovat laittaneet seinänsä avoimeksi kaikille tai "kavereiden kavereille".

Ei hirveesti ole yhteisiä kavereita, mutta tämän herra X:n seinän kautta näkee joitakin julkaisuja ja kommentteja mitä on muille laittanut, silloin satunnaisesti kun laittaa. Ehkä hänen kaverinsa ovat laittaneet seinänsä avoimeksi kaikille tai "kavereiden kavereille".

Joo, silloin näkyy jos kommentoidulla on avoin seinä, muuten ei näy. Suurin osa ei näy, koska suurin osa käyttäjistä on huomannut piilottaa oman seinänsä ja julkaisunsa muilta kuin kavereilta.

Suurin osa kommentoinneista ei välttämättä näy sun kaverisi seinällä. Jos hänellä sattuukin olemaan muutama ihminen, jolla on avoin seinä, luultavasti yli 300 heistä on kyllin viisaita laittamaan rajoituksia sille, mitä sisältöä heidän seinästään näkyy muualla.

Ensinnä en ymmärrä mitä tämä asia ap:ta liikuttaa, toisekseen ihminen jolla naamakirjassa 400 kaveria, niin ne 400 kaveria ei tod. ole oikeita kavereita, eikä heidän kaikkien juttuja tod. kommentoida, kolmanneksi, ei kannata aina tehdä tykkää napin perusteella oletuksia...

Suurin osa kommentoinneista ei välttämättä näy sun kaverisi seinällä. Jos hänellä sattuukin olemaan muutama ihminen, jolla on avoin seinä, luultavasti yli 300 heistä on kyllin viisaita laittamaan rajoituksia sille, mitä sisältöä heidän seinästään näkyy muualla.

Näkyykö silloin herra X:n seinällä "kommentoi käyttäjän XX tilaa" ? Vai eikö näy mitään?

Yhteistyössä