kertokaa omia mokianne treffeiltänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaahas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silloin vähän hävetti, kun treffikumppanin veli ilmestyi paikalle, ja totesimme tuntevamme toisemme. Saatte kuule ihan itse arvata että millaisista olosuhteista.

Sokkotreffeiltä lähdin kerran kesken kaiken, sanoen vaan pikaisesti että mä menen nyt, ja menin samantien toisen miehen seuraan. Se toinen mies vei minut sitten vihille 9 kk kuluttua :)

• Tykkää
Reactions: sunniee
Kauan kauan sitten oli paikallisradiossa Radio-treffit. Sinne soiteltiin ja suorassa lähetyksessä tehtiin treffit jonkun urpon kanssa.

Sovittiin paikka, aika ja tuntomerkit. Minähän pyöräilin paikalle ja tsekkasin tyypin etukäteen. Ulkonäkö ei sitten miellyttänytkään:
tumma puku päällä ja 20 vuotta liian vanha.
Suhasin kotiin ja eikäkö uutta matoa koukkuun :D
Vieläkin hävettää käytökseni.

Olin olevinani niin reteä siinä kesäisellä terassilla, että laitoin tupakan väärinpäin suuhuni ja meinasin sytyttää filtteripuolen :D Mies katso just sillein säälien eikä ees kauheesti nauranut, joten hävetti osittain. Normaalisti tuskin olis hävettänyt ja jos treffikumppani olis ollut tuo oikea nykyinen mieheni joka olisi vain hellästi naurahtanut asialle. Mutta väärä ukkokin oli kyseessä ja mokomaakin jännitin noin että tupakan poltosta meinannu tulla mittään!

Voi minun treffaamisajoista on niin kauhean kauan, mutta ihan varmasti olen mokaillut. Eräillä ainakin tein ihan liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ja varauduin menemään miehen luokse yöksi, mutta niin vain minut pistettiin kotia kohti:ashamed:

Mä menin joskus nettitreffeille, ja paikalle päästyäni totesin että oon ollut saman miehen kanssa vastaavilla ennenkin. Mies ei muistanut mua. :D Ratkaisin sitten tilanteen häipymällä reilusti ravintolan takaovesta "vessareissulla". :D

Mies tuli mun luo kahville. Oli oikein semmonen urheilullinen uros. Mentii keittiöön kahvitteleen ja just ku olin ottamassa kahvimaitoa jääkaapissa tajusin että ovessa oli kiinni mun "läskin kadottamis kannustimet". En ollu siis muistanu jääkaapin ovesta poistaa niitä järkyttäviä 300 kg:n painosten naisten kuvia ja tsemppilauseitani :laugh:

Mies tuli mun luo kahville. Oli oikein semmonen urheilullinen uros. Mentii keittiöön kahvitteleen ja just ku olin ottamassa kahvimaitoa jääkaapissa tajusin että ovessa oli kiinni mun "läskin kadottamis kannustimet". En ollu siis muistanu jääkaapin ovesta poistaa niitä järkyttäviä 300 kg:n painosten naisten kuvia ja tsemppilauseitani :laugh:

Tuliko toisia treffejä enään? =D

mä oli nkerran treffeillä ja mentiin sit loppuillaksi pojan kotiin. noh,poika sit siinä jotain pullisteli ja sano mulle että kokeilisin sen vatsalihaksia...sillä oli siis sikspäkki:d hah,no se sit jännitti ja mä kokeilin niin samlla siltä pääsi pieru:D juu olin 17 ite silloin ja poika oli jtn 22.. sit kerroin kaverille miten sen kans kävi kuneka tohkeissaan selittää vatsalihaksista ja köskee kokeileen ja kun se pieras niin kaveri meni sit höpöttään sitä eteenpäin kaikille meijän yhteisille tutuille...ja lopulta se kantautu sen pojan korviin että olin kertonu siitä pierusta..nykyään vaan huvittais:D