36v nainen ja vauvakuume..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian vanhako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liian vanhako?

Vieras
Voi juutas,mistä tämä iski?! On ollut jo jonkin aikaa..vaikka mulla on kolme lasta entisestä avioliitosta,niin nyt on iskenyt tämän miesystävän kanssa kaamee vauvakuume..Kyllä olen koittanut taistella sitä vastaan,tämä on ollut jo suhteen alkuaikaan "vaivana",mutta nyt tuntuu että se on saanut otteen ihan kunnolla..

Miettiy omaa ikää..herttilei,mähän oon jo 36..

Voi juutas,mistä tämä iski?! On ollut jo jonkin aikaa..vaikka mulla on kolme lasta entisestä avioliitosta,niin nyt on iskenyt tämän miesystävän kanssa kaamee vauvakuume..Kyllä olen koittanut taistella sitä vastaan,tämä on ollut jo suhteen alkuaikaan "vaivana",mutta nyt tuntuu että se on saanut otteen ihan kunnolla..

Miettiy omaa ikää..herttilei,mähän oon jo 36..

No hätä...minulla myös kolme lasta ja iltatähden tein uudessa liitossa 46-vuotiaana. Paljon samassa tilanteessa olen kohdannut, enkä koe itseäni kummajaisena.

minun on pakko sanoa ette ole liian vanha ihan vaan siksi että itse pian 31 eikä vielä ensimmäistäkään ja mieskin lähti joten olen pelko persessä että en saa lapsia ikinä kun ikää jo 31!

Joten et ole!

no juu ei ikä ole mikään este.,..mutta miksi lähtä vauvarumbaan uudenkin kumppanin kanssa, kun voisitte vaan nautiskella panostaen enemmän parisuhteeseen jos muut lapsesikin ovat jo isoja..

Et ole vanha, aika moni ensisynnyttäjäkin on ainakin lähemmäs kolmeakymppiä. En mistään tilastoista tiedä, mutta näin arvelisin. Itse ajattelisin, että lapset ennen 40, mutta lähempänä 40 voi olla, että muutan mieltäni suuntaan tai toiseen.

Yhteistyössä