V
"vieras"
Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Sehän tarkoittaisi sitä, että valitsisi esim. ystävänsäkin sen perusteella, kuka on kaunis eikä esim. mukavuuden tai yhteisten arvojen/samanhenkisyyden perusteella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paljonkin.
mä olin ennen paljolti sellainen. sitten huomasin kuinka ulkoinen habitus muuttui rumaksi ko. tyypin paljastuttua toivottomaksi k*sipääksi.
Kauniit ihmiset vaan saavat asioita helpommin, saavat anteeksi huonon käytöksensä helpommin.
Ihmiset ovat sokeampia kauniin ihmisen idiotismille, epäkohteliaisuudelle, yms yms.
Kauniit ihmiset vaan saavat asioita helpommin, saavat anteeksi huonon käytöksensä helpommin.
Ihmiset ovat sokeampia kauniin ihmisen idiotismille, epäkohteliaisuudelle, yms yms.
Ystäviä tuskin valitaan "kadulta" pelkästään ulkonäön perusteella vaan ystävillä on joku yhdistävä tekijä sama esim. harrastus. Ulkoinen olemus/kauneus on kuitenkin se mitä me vieraasta ihmisestä ensimmäisenä näemme ja hyvin usein sen perusteella muodostetaan käsityksiä joita voi olla vaikea myöhemmin muuttaa. Sisäisen kauneuden tai luonteen kertomiseen tai näkemiseen menee huomattavasti enemmän aikaa ja jos ensivaikutelma ihmisestä on ollut se että eipä tuo tyyppi taida olla tutustumisen arvoinen luonteen etsimiseen ei viitsi käyttää aikaa.
Kyllä sitä katsoo ulkomuotoa ihan missä sisäistäkin kauneutta. Minä näen kaikissa ihmisissä jotain ulkoisesti kaunista aina. Eli siksi minun ympärillä olevat ihmiset ovat kaikki kauniita omalla tavallaan.