Hinnoitteluun apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuto.net
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huuto.net

Vieras
Minkälaista hintaa näille?

- noin 60 cm setti, jossa potkupuku, töppöset ja lakki. Käyttämätön, mutta en muista olisiko kertaalleen pesty (käyttöä ajatellen).

- 68 cm käyttöönottopesty potkupuku, käyttämätön

- 68 cm body, käyttämätön, pesemätön

- 80 cm käyttöönottopesty body, käyttämätön

- college-tyyppinen pusero kokoa 1 vuosi (noin 80 cm), käyttöönottopesty, käyttämätön

- college pusero+housut noin kokoa 80-86 cm, pesemätön, käyttämätön

- college pusero+housut noin kokoa 80-86 cm, käyttöönottopesty, käyttämätön

Entä yhdistäisittekö jotain paketeiksi?

riippuu aika paljon merkistäkin. kerran näin kun joku yritti myydä viittä äp bodya käyttämättöminä ja pyysi yht 15e.
jos on merkkivaattetta niin voi koittaa myydä erikseen. pakettia noista ei oikein saa kun on niin eri kokosta mutta voihan sitä yrittää. pieniä paketteja ei kannata tehdä kun postikulut nousevat kohtuuttomiksi. tai no, jos tekee semmosia paketteja, mitkä menee maksikirjeenä ni sit.

Myös kestovaipoille voisin kysellä hintoja.

- käytetty, tahraton FuzziBunz one size, täysin kunnossa

- käytetty, tahraton FuzziBunz one size, pientä laminoinnin irtoamista

- muutaman kerran käytetty Babyland one size, tahraton, täysin kunnossa

- näiden imuja, käytettyjä, tahrattomia ja tahrallisia

- Imse Vimse sisävaippa (äitiyspakkausmalli), pari kertaa kokeiltu

Itse olen laittanut oikeastaan kaikkeen tosi alhaisen lähtöhinnan, muta ajatuksena on ollut kaappien tyhjennys, ei rikastuminen. Olen myynyt lähinnä merkkivaatteita, esim. Molo, P.O.P ja Burberry, ja ihan tyytyväinen olen ollut saamiini hintoihin.
Jos haluat päästä vaatteista eroon, niin laita esim. euron lähtöhinta.

Mä laittaisin ehjän Fuzzin lähtöhinnaksi 4e ja Babylandin 3e ja toisen Fuzzin 2,5e, imuille ja Imse Vimselle 0,5e. En ole hetkeen katsellut, missä hinnoissa nuo huutiksessa liikkuu, mutta noilla hinnoilla olen itse ostellut kirpparilta :) Kyllä ne hinnat sitten nousee huutojen myötä jos kysyntää on, ja jos ei hirveästi ole, niin noilla hinnoilla luulisi kuitenkin pääsevän eroon.

[QUOTE="vieras";24630418]Mä laittaisin ehjän Fuzzin lähtöhinnaksi 4e ja Babylandin 3e ja toisen Fuzzin 2,5e, imuille ja Imse Vimselle 0,5e. En ole hetkeen katsellut, missä hinnoissa nuo huutiksessa liikkuu, mutta noilla hinnoilla olen itse ostellut kirpparilta :) Kyllä ne hinnat sitten nousee huutojen myötä jos kysyntää on, ja jos ei hirveästi ole, niin noilla hinnoilla luulisi kuitenkin pääsevän eroon.[/QUOTE]

Katselin, että Fuzzeista oli pyydetty yli 10 euroa. Se taitaa olla turhan paljon, mutta 4 kuulostaa aika alakanttiin.

Miten noin pieni ero Fuzzille ja Babylandille vaikka niiden hinta uutena on todella eri?

Katselin, että Fuzzeista oli pyydetty yli 10 euroa. Se taitaa olla turhan paljon, mutta 4 kuulostaa aika alakanttiin.

Miten noin pieni ero Fuzzille ja Babylandille vaikka niiden hinta uutena on todella eri?

Oli pyydetty, mutta menikö ne kaupaksi sillä hinnalla? Mä olen ostanut omat fuzzini ja babylandini 2-3 eurolla kirpparilta :D

Voithan sä laittaa ne kalliimmalla myyntiin, ei siinä mitään ainakaan häviä.

[QUOTE="vieras";24630678]Oli pyydetty, mutta menikö ne kaupaksi sillä hinnalla? Mä olen ostanut omat fuzzini ja babylandini 2-3 eurolla kirpparilta :D

Voithan sä laittaa ne kalliimmalla myyntiin, ei siinä mitään ainakaan häviä.[/QUOTE]

Oli siellä huutoja ainakin tullut.

Olisiko imuista hyvä lähtöhinta se 0.5 euroa kpl? Miten ero tahraisten ja tahrattomien välille?

Kannattaako laittaa useampia vaippoja/imuja pakettiin? Vaipat ja imut samaan vai erikseen?

Oli siellä huutoja ainakin tullut.

Olisiko imuista hyvä lähtöhinta se 0.5 euroa kpl? Miten ero tahraisten ja tahrattomien välille?

Kannattaako laittaa useampia vaippoja/imuja pakettiin? Vaipat ja imut samaan vai erikseen?

Mun mielestä 0,5 on ihan hyvä lähtöhinta imuille, ja mä ostaisin mieluiten pakettina niitä. Jostain erikoisista imuista voi pyytää useamman euron, jos siis on jotain isoja bambu/hamppujuttuja jotka uutenakin maksaa yli kympin. Niistä babylandin omista imuista maksaisin maksimissaan euron/kpl, en tiedä onko fuzzin imut vastaavanlaisia :)

Jos imuja on paljon, niin itse laittaisin varmaan tahralliset omaan pakettiin ja tahrattomat omaan, ja tahralliselle paketille vähän pienempi lähtöhinta.

Yhteistyössä