Luoja anna hermoja etten kurista tuota koiraa nyt ja heti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi prkl!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi prkl!

Vieras
En tiedä mikä vika on tässä päivässä ton otuksen mielestä, mutta mulla palaa käämit sen kanssa kohta. Oon sisustanut meidän makkaria tänään uusiks, ja toi koira ei ilmeisesti tykkää mun tyylistä. Äsken sain just uuden päiväpeiton paikoilleen, ja menin hakemaan jotain ompeluhuoneesta, niin takas tullessa huomasin että koira on nostanut jalkaa siihen uuteen peitteeseen. ARGH! No, sit pesin ja imeytin ja hankasin, ja sain suurimmat pois. Menin takas ompeluhuoneeseen laittamaan koristetyynyihin juuri ompelemiani päällisiä, niin sama idiootti oli käynyt nekin merkkaamassa! PRKL!

Toi koira ei yleensä oo ikinä kussut sisään, joten mä en oikein tajua mikä tässä nyt on niin pahasti että pitää pilata mun iloni? En sitte vissiin saakaan makkaria tänään valmiiks kun saa alkaa pyykkäämään...

Onko ihan uus peitto? Joissain on sellaista käsittely ainetta, joka koiran nenään tuoksuu virtsalta ja houkuttelee merkkaamaan. Jotkin pesuaineet tekee samanilmiön...

Meillä oli yks matto sellainen uutena. Käytin lopulta pesulassa ja ongelma hävisi. Yksi pitkänlinjan kasvattaja sitten kertoi tuon hajuste asian, kun asiaa ihmettelin, että miksi 6v koira yht äkkiä alkoi yhdelle matolle pissailemaan (käytettiin koiraa jopa ell:ssä kun epäilin pissatulehdusta syyksi. Terve oli koira.)

[QUOTE="plop";24617860]Onko ihan uus peitto? Joissain on sellaista käsittely ainetta, joka koiran nenään tuoksuu virtsalta ja houkuttelee merkkaamaan. Jotkin pesuaineet tekee samanilmiön...

Meillä oli yks matto sellainen uutena. Käytin lopulta pesulassa ja ongelma hävisi. Yksi pitkänlinjan kasvattaja sitten kertoi tuon hajuste asian, kun asiaa ihmettelin, että miksi 6v koira yht äkkiä alkoi yhdelle matolle pissailemaan (käytettiin koiraa jopa ell:ssä kun epäilin pissatulehdusta syyksi. Terve oli koira.)[/QUOTE]

AHaa, tarttee sit varmaan kanssa pestä toi peitto. Nyt otin sen vaan paketista kun halusin koittaa sitä.

Yhteistyössä