Kuikui.. Mitäs olette touhuillu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Yritin ettiä tämmöstä mut ei ollu missään ni mähän sitte.

Mä olen potenu flunssaa, mutta silti siivoillu, purkittanu noi mun sienet ja keräsin omenoita ja nyt on hillo jäähtymässä :D (ikänä en oo kumpaakaan tehny)

Pitäis vielä pistää purkkiin ja sit tehdä ruokaa ja pestä kone tai kaks pyykkiä.
Ipanoiden kanssa oltiin hetki pihalla, mut sit alko satamaan hullun tavalla ni pakko oli tulla takas sisälle. Nyt mä juon kahvia ja istun tässä ainaki 10min :D

Käynyt lenkillä,hoidellut asioita puhelimitse,siivonnut,pyykännyt,kokannut ja ruokkinut lapset sekä "lainalapsen"..Nyt lähen uudelleen lenkille (aurinko koittaa paistaa) ja sit saunaan..tietysti iltapalaksi vois tekasta pyöröjä...

Kaupassa käytiin heti aamusta, sit syötiin, katottiin telkkaa ja kävin kans kirpparilla..sen jälkeen ollaankin vaan oltu, katoin yhen elokuvan ja lapset kattoo omaansa.

Siivoillut, käynyt kaupassa, just syötiin lasten kanssa perinteisesti jauhelihakastiketta, perunotia ja punakaali-appelsiini "salaattia". Ootellaan että ylen lastenohjelmat alkaisivat.
Aurinko pilkistelee, jos jaksetaan mennään vielä illalla ulos. Ehkä kuitenkaan ei jakseta :P

:attn: 3 munaa, 1,5 dl sokeria . vatkataan vaahdoksi. Sekaan varovasti n, 3 dl vehnäjauhoja, 1,5 tl leivinjauhetta, reilu 1 dl öljyä. Sekoita.

Vuokaan ja marjat päälle . Sekä sokeria jos haluaaa makeampaa

Helppo ohje!!!!

muuten kiva mut lapset ei tykkää puolukkapiirakasta :(
kokeiltu on :P
josko tekis omppupiirakkaa..

edit, öh, mun vaniljarahkapurkki oli menny vanhaks 8.9 piru. No tehään sit perinteinen omenapiirakka :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä