Jos perheessä poikia enemmän kuin tyttöjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmm

Vieras
ovat vanhemmat röyhkeitä ja törkeitä käytökseltään, eivätkä ota toisia huomioon.

Jos puolet ja puolet tyttöjä ja poikia, perhe joko on todella hyväkäytöksinen ja vaatimaton, tai sitten todella röyhkeä.

Tyttövaltaiset perheiden vanhemat ovat yleensä ystävällisiä ja ottavat toiset huomioon.

Mistähän tämä johtuu?

Tekeekö poikien vanhemmuus ilkeäksi? Haluaisivatko naiset siltikin enemmän saada tyttöjä ?VJa äiti katkeroituu siitä, ja tulee ilkeäksi ja röyhkeäksi ja vaatii vain omalle kullannupulle ja tämän rumalle käytökselle oikeutusta?

Vai ovatko poikien vanhemmat jo alunalkaen röyhkeitä ja eivät ota toisia huomioon?

Mitä hemmettiä? :D
Meillä on 3 poikaa ja kaksi tyttöä, jos meille syntyisi kaksostytöt niin muututtaisko me vanhemmat kertaheitolla paremmiksi ihmisiksi?
En oo kyllä moista huomannut.

ovat vanhemmat röyhkeitä ja törkeitä käytökseltään, eivätkä ota toisia huomioon.

Jos puolet ja puolet tyttöjä ja poikia, perhe joko on todella hyväkäytöksinen ja vaatimaton, tai sitten todella röyhkeä.

Tyttövaltaiset perheiden vanhemat ovat yleensä ystävällisiä ja ottavat toiset huomioon.

Mistähän tämä johtuu?

Tekeekö poikien vanhemmuus ilkeäksi? Haluaisivatko naiset siltikin enemmän saada tyttöjä ?VJa äiti katkeroituu siitä, ja tulee ilkeäksi ja röyhkeäksi ja vaatii vain omalle kullannupulle ja tämän rumalle käytökselle oikeutusta?

Vai ovatko poikien vanhemmat jo alunalkaen röyhkeitä ja eivät ota toisia huomioon?

:laugh: tää on kyllä ihan paras hetkeen aikaan :laugh:

Varmaan ovat alunalkaen röyhkeitä. Itse halusin ensin poikia ja sainkin heitä 3 suloista, sitten tytär ja vielä yksi poika. Olen heistä kaikista niin onnellinen, enkä varmasti röyhkeä.
Pojat hioivat tyttärestäkin tosi reippaan selviytyjän, eikä hänen kasvatuksensa eronnut millään lailla. Toki kaikki lapseni ovat erilaisia luonteeltaan ja temperamentiltaan, joten jokaisen kanssa hieman omat sovellukset, mutta samat säännöt, rajat ja rakkaus.

Tää oli kyllä aamun hauskin! Mulla on neljä poikaa... hmmm! Mutta kommentteja saan kuitenkin siitä, etten osaa olla tarpeeksi röyhkeä tähän kovaan maailmaan. Ajattelen kaikista vaan hyvää, ja oon välillä liiankin ystävällinen.

Minulla on 9 lasta, viisi tytärtä ja 4 poikaa (joista yksi kuollut) eli menisin sitten sinne ystävällisemmän puolelle.
Toisaalta talon pikkulapsivahvuus tälläkin hetkellä on poikapainotteinen eli omat kaksi pienintä ja lapsenlapset yhteen laskien on 4 poikaa ja 3 tyttöä (joista yksi kuollut) eli olen vanhemmiten röyhkistynyt ?

:laugh:

Tietynlaisille tytöille ja naisille tuo poikien ja miesten kamaluus tuntuu olevan ihan elämän hallitsevimpia ajatuksia. Varmaan se periytyy jälkeläisillekin.

Juuri viime viikolla kyläilin kahdessa perheessä, joista toisessa pelkkiä poikia, toisessa pelkkiä tyttöjä. Poikaperheen esikoinen tuli luokseni innoissaan ensimmäisinä sanoinaan: "Meilläpä on hoitopaikassa uusi trampoliini". Tyttöperheen esikoisen ekat sanat taas olivat: "Hoitopaikassa on yksi Juuso ja se on ihan yäk".

Aloittajan mielestä varmaan jälkimmäinen kommentti oli kauniimpaa käytöstä :)

Yhteistyössä