Mun pitäisi keksiä miehelle joku kiva synttärilahja...

Status
Viestiketju on suljettu.

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
...mutta päässä lyö tyhjää, mitä se voisi olla.

Toinen parka aina töissä, ja sit kun ei ole, joutuu "passaamaan" mua tai tekemään kotihommia joihin en kykene.

Olisi kiva muistaa ns. kunnolla, koska haluan kiittää avusta ja ymmärryksestä.

Miehen ainoa varsinainen harrastus on kalastus, mutta mitään siihen liittyvää en tahdo enää keksiä, kun kaikkea mahdollista on.

Kylpytakkia hän toivoo, mutta jos sen, niin mitä voisi keksiä lisäksi...?

kovin vaikee keksiä kun ei tunne ukkelia, mutta joku henkilökohtainen lahja ois kiva. tai sitten kun pystyt viet hänet kahdenkeskiselle illalliselle. saat samalla hemmotella itteeskin.
riippuu myös siitä kuinkapaljon haluaa panostaa lahjaan, onhan noita elämyslahjoja, mutta on vähän kalliimpia.
hieronta on myös hyvä, sellaisen aattelin omalle miehelleni ostaa.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24647026:
Kylpytakin lisäksi jonkun lehden tilaus voisi myös olla kiva.
Tai liput konserttiin?
Hyvää musiikkia tai joku dvd.

Onko miehesi suunnilleen sun ikäinen? Täyttääkö pyöreitä?

Ei, kun 33 v. täyttää.

lahjojen keksiminen on aina tosi vaikeeta! mieheskin on sua kuitenkin noin paljon nuorempikin. oisko joku reissu vaikka miehelles ja sen jollekkin kaverille? vaikka joku mökkivaraus että pääsee kaverinsa kanssa kalaan viikonlopuksi?

...mutta päässä lyö tyhjää, mitä se voisi olla.

Toinen parka aina töissä, ja sit kun ei ole, joutuu "passaamaan" mua tai tekemään kotihommia joihin en kykene.

Olisi kiva muistaa ns. kunnolla, koska haluan kiittää avusta ja ymmärryksestä.

Miehen ainoa varsinainen harrastus on kalastus, mutta mitään siihen liittyvää en tahdo enää keksiä, kun kaikkea mahdollista on.

Kylpytakkia hän toivoo, mutta jos sen, niin mitä voisi keksiä lisäksi...?
Mulla on sama ongelma; miehen harrastus on kalastus ja enää ei mitenkään keksi mitään, mitä sillä ei jo olis. Viimeksi ostin sille kelluntaliivin.

Varaa hänelle ensin aika hierojalle, sitten amerikkalaiseen parranajoon niitä tekevälle parturille (Esim. Jkl: http://www.studioak.fi) Sitten vielä kunnon illalliselle johonkin hyvään ravintolaan.

[QUOTE="susanna";24647316]lahjojen keksiminen on aina tosi vaikeeta! mieheskin on sua kuitenkin noin paljon nuorempikin. oisko joku reissu vaikka miehelles ja sen jollekkin kaverille? vaikka joku mökkivaraus että pääsee kaverinsa kanssa kalaan viikonlopuksi?[/QUOTE]

Joo, onhan hän peräti 8 kk mua nuorempi :D. Melkein en ymmärrä noin nuorten jutuista mitään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä