HuOmenta HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta :)

Tyttären hengitys ja ääni meni oudoksi yöllä ja oli lämmöt koholla.. Vielä aamulla kuulosti vähän oudolta, mutta kuume on onneksi laskenut.. Huomenna sitten näköjään lääkärille. Tiedä mikähän tuolla lapsella on... Sama tapahtui perjantaina, eilisen taas oli oli kunnossa. Voi mun pientä keijukaistani :(

Itsekin joutui ottamaan taas buranaa kun kivut on palanneet ihan yllättäen.. Kun tietäis mikä nämä kivut aina äidyttää yhtäkkiä..

Mun pää särkee :( Yläkroppa jomottaa ja nenä on tukossa ja yskittää. Kahvia koitan juoda, mutta ketut se maistu millekään. Eilen oli jo hyvä päivä ja sain siivottua, mutta nyt sattuu joka paikkaan :ashamed:

Muoks. Niin että huomenta :D
Tervetuloa kerhoon! :snotty:

Huomenta!

Yö nukuttu hyvin huonosti kun kakut pyörivät päässä. Niinpä nousin kuudelta ylös koristelemaan ja tekemään toisen ristiäiskakun. Kolme tuntia siinä meni ja nyt tärisyttää mutta hyvällä mielellä kun sai valmiiksi ja niistä tuli kauniit. Nyt vaan jännitän mitä asianomaiset tykkäävät niistä. Piti alunperin tehdä vain 1, mutta siitä tuli liian pieni niin tein toisen. :)

Huomenta!

Yö nukuttu hyvin huonosti kun kakut pyörivät päässä. Niinpä nousin kuudelta ylös koristelemaan ja tekemään toisen ristiäiskakun. Kolme tuntia siinä meni ja nyt tärisyttää mutta hyvällä mielellä kun sai valmiiksi ja niistä tuli kauniit. Nyt vaan jännitän mitä asianomaiset tykkäävät niistä. Piti alunperin tehdä vain 1, mutta siitä tuli liian pieni niin tein toisen. :)

Mä tässä kans yritän miettiä ystävän lapsen kakku(j)a, mut pää lyö tyhjää, kyse kuitenkin teini-ikäisistä.. Yritin asianomaiseltakin kysellä, että millasta, mut ei sieltäkään selkeetä vastausta tullut.. No onneks on muutama päivä viel aikaa miettiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24653081:
Mä tässä kans yritän miettiä ystävän lapsen kakku(j)a, mut pää lyö tyhjää, kyse kuitenkin teini-ikäisistä.. Yritin asianomaiseltakin kysellä, että millasta, mut ei sieltäkään selkeetä vastausta tullut.. No onneks on muutama päivä viel aikaa miettiä :D

Mulle annettiin ohjeeks et 30 hengelle ja yllätä. :D Tässä tulos: Sitruunaa ja suklaata: Aamu Emilian ristiäiskakut

drinking-coffee-smiley.gif

Yhteistyössä