A
"a p"
Vieras
Kun toi minun kaksivuotias poikani on kesästä saakka heitellyt lähes päivittäin leluja, joskus muita kohtikin. Koskaan ei ole jätetty huomiotta, aina torutaan ja sanotaan painokkaasti että leluja EI saa heitellä, ja kun kieltäminen ei ole tehonnut, ollaan alettu viedä jäähylle toiseen huoneeseen pariksi minuutiksi.
Kun juttelee asiasta muiden kanssa, saa usein vastaukseksi että "etkö sä sitten kiellä sitä ollenkaan?"
Siis uskooko joidenkin uhmaikäiset todellakin kertakieltämisellä?
Päiväkodissakin juuri tässä eräänä päivänä sanoivat että poika oli heitellyt leluja, kysyin että onko heillä tiedossa konstia jolla saa sen loppumaan, ja kerroin omistani. Sanoivat ettei tuon kummempia konsteja ole.
Onko minun lapseni siis normaalia kovapäisempi kun ei usko? Muuten kyllä ihan normaali lapsi, ei mitenkään ylivilkas tms.
Kun juttelee asiasta muiden kanssa, saa usein vastaukseksi että "etkö sä sitten kiellä sitä ollenkaan?"
Siis uskooko joidenkin uhmaikäiset todellakin kertakieltämisellä?
Päiväkodissakin juuri tässä eräänä päivänä sanoivat että poika oli heitellyt leluja, kysyin että onko heillä tiedossa konstia jolla saa sen loppumaan, ja kerroin omistani. Sanoivat ettei tuon kummempia konsteja ole.
Onko minun lapseni siis normaalia kovapäisempi kun ei usko? Muuten kyllä ihan normaali lapsi, ei mitenkään ylivilkas tms.