Mistä imetysliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

imettäjä

Vieras
Mistä olette hankkineet hyvät imetysliivit? Nämä ensimmäiset kaksi viikkoa olen mennyt hennesin pehmeillä liivillä, mutta kun d- kupin rinnat maitoineen painaa melkoisesti, ei nuo oikein tunnu tukevan yhtään. Haluaisin siis kaarituelliset liivit, jotta tukea olisi riittävästi. Bebesin valikoimaa katselin, mutta heillä oli vain yksi kaarituellinen malli. Stockmannilla kävin myyjän kanssa katsomassa, mutta heilläkin löytyi vain kaksi mallia joista toista ei löytynyt kokoa (oli jokin poistuva malli) ja toisessa taas on kuminauha kupin reunassa, mikä ei sovi rinnan mallilleni ollenkaan (painaa rintaa pahasti). Eli mitä suosittelisitte? Mistä merkeistä hyviä kokemuksia?

vaikka en sun kysymykseen vastaakaan, mutta kommentoin sen verran että kannattaa mieluummin etsiä jostain tukevat kaarituettomat liivit kuin kaarituelliset, koska kaarituet painavat helposti rintoja ja aiheuttavat tukoksia maitotiehyisiin.. Itselläni on D-E kupin rinnat ja tukevat pehmeät liivit...

Mistä sellaiset tukevat kaarituettomat liivit sitten saisi? Mielelläni ostaisin kaarituettomat ja tukevat, minulla kun on paha taipumus rintatiehyetulehduksiin, mutta kolme merkkiä kokeilleena, en ole sellaisia vielä löytänyt. Siksi niitä kaarituellisia ensisijaisesti kyselinkin.

mulla on jotain delicate merkkisiä..olisikohan halpa-hallista tai keskiseltä ostettuja.. Ei noita hyviä löydä kuin kokeilemalla.. Mulla oli aikaisemmin lastentarvike liikkeestä ostettuja, paria eri merkkiäkin, ja ne oli tosi huonoja..

Olen käyttänyt Change-liikkeen kaarituellisia erittäin tukevia imetysliivejä molempien lapsien kanssa, tälläkin hetkellä ja yötä päivää. Ei ole ollut mitään ongelmia niiden kanssa. Heidän mitoituksessaan olen kokoa 70I. Kaarituettomat liivit eivät millään tue tarpeeksi.

Mulla oli keskiseltä ostettuja trofe-merkkisiä pehmeitä liivejä, jotka tuki tosi hyvin vaikka kuppi on kokoa d-e. Noita pystyi hyvin pitämään yölläkin, hintaa oli muistaakseni 13e/kpl. Eivät tue yhtään huonommin kuin paksut kaarituellisetkaan liivit, joita mulla on :) Lisäksi mulla oli jotkin pehmeät halpa-hallista ostetut liivit, jotka oli ihan surkeat (eivät tukeneet riittävästi) ja kappahlissa tai lindexissä sovittelin kanssa, mutta eivät tukeneet riittävästi.

Halpa-halliin on hieman turhan pitkä matka joten ne täytyy jättää väliin. Tosiaan ruotsalaisketjut, Anita ja Triumph kokeiltu ja niiltä ei ainakaan löydy riittävän tukevia. Changen nettikaupassa oli vain yksi malli, joen jatkan etsintää. Olisin valmis maksamaan enemmänkin, jos vain löytyisi oikeasti hyvät.

Vähän pienemmällä varustuksella olen mutta itellä ollu hyvät ihan kappAhllin kaarituelliset, nätitkin liivit.. Kolmella eri koolla pitkän imetyksen kanssa.. Muita istuvia kaarituellisia en ole sitten löytänytkään. Niissä juurikin vain sivussa se "kannatin" kupin ollessa auki. Ihan varma en ole tämän hetken tilanteesta, onko niitä kaupoissa enään ja mihin kokoon asti..

Changella on vain yksi malli imetysliivejä, väreinä luonnonvalkoinen ja musta. Ovat kauniit ja ihan mielettömän hyvät! Kävin eilen ostamassa kahdet, kun olivat tarjouksessa 2 settiä yhden hinnalla. Ja vaikka on vain yksi malli Changella, niin ne on mielestäni vielä todella kauniit.

Justiin pari viikkoa sitten tilasin bebesiltä. Mulla on kuppina F-G ja tosi tukevilta nuo tuntuvat esimerkiksi verrattuna Stockalla kokeilemiini Anita liiveihin, joissa oli kaarituki. Noissa bebesin liiveissä ei sitä siis ole, mutta silti tukevammat.

Olen tilannut sellaisesta nettikaupasta kuin Bebes. Mulla sellainen merkki kuin Bravado, on vähän urheiluliivin näköinen. Tosi tukeva ja kiva pitää yölläkin. Isoja kokoja. Kyseisessä kaupasta löytyy monenmoista liiviä, nopea palvelu.

Changella on vain yksi malli imetysliivejä, väreinä luonnonvalkoinen ja musta. Ovat kauniit ja ihan mielettömän hyvät! Kävin eilen ostamassa kahdet, kun olivat tarjouksessa 2 settiä yhden hinnalla. Ja vaikka on vain yksi malli Changella, niin ne on mielestäni vielä todella kauniit.

Niin, ja piti vielä sanoa, että liivit kannattaa käydä ostamassa ihan liikeessä myyjän avustuksella, niin tulee varmasti oikean kokoiset. Myöhemminhän niitä voi sitten tilailla, kun tietää kokonsa.

Mä luulin ennen changea olevani kokoa 75B, kunnes Changen myyjä totesi minun olevan kokoa 65D. :) Enää en muualta ostakaan liivejä, kun siellä on niin hyviä, ja aina saa hyvää palvelua. Ainakin Tampereen liikkeissä.

Niin, ja piti vielä sanoa, että liivit kannattaa käydä ostamassa ihan liikeessä myyjän avustuksella, niin tulee varmasti oikean kokoiset. Myöhemminhän niitä voi sitten tilailla, kun tietää kokonsa.

Mä luulin ennen changea olevani kokoa 75B, kunnes Changen myyjä totesi minun olevan kokoa 65D. :) Enää en muualta ostakaan liivejä, kun siellä on niin hyviä, ja aina saa hyvää palvelua. Ainakin Tampereen liikkeissä.

Mielelläni menisin liikkeeseen sovittamaan, mutta kun tosiaan ei liikkeistä ole sopivia löytynyt. Jostain syystä Oulussa ei tunnu löytyvän kuin Triumphia ja Anitaa. Tuo jonkun ehdottama Omppulinnakin kun tuntuu kadonneen.

minäkin liputan kappahlin kaaritueelisten liivien puolesta. Niissä kokoja tosin vain c kuppiin asti. Mulla d-kuppi normaalisti, mutta yllätykseksi kyseisen mallin c kuppi olikin sopiva. Parhaimmat ja näteimmät imetysliivit joihin olen törmännyt. ja oulusta siis minäkin. kannattaa käyä kokeileen..

Kappahlin liivejä olen kokeillut ja tosiaan ei sovi minulle. Eivät kestäneet edes yhden lapsen imetysaikaa eivätkä kyllä olleet edes tukevimmasta päästä.

Täytynee kokeilla tuota bebesiä.

Yhteistyössä