A
aargh
Vieras
Mies oli viime viikolla siis ma-ti päivät töissä 12h, ke vapaa, to-pe-la yöt töissä 12h ja sunnuntaina meni taas yöksi. Iltavuoroon lähtee 18.25 ja sitä ennen nukkuu tunnin pari ja aamulla nukkuu jonnekkin klo 14 yövioron jälkeen. Oli siis kotosalla keskiviikon ja satunnaisia tunteja ennen ja jälkeen yövuoron, jolloin haahuilee haamuna, eikä saa mistään tekemisestä kiinni. Tällä viikolla piti olla vain kaksi työvuoroa, mutta kuinka ollakaan, oli mennyt suostumaan ylitöihin,eli menee taas tänään yövuoroon ja sitten perjntaina taas. Loppujen lopuksi siis vapaata ei jää tällekään viikolle kuin ma, to ja sunnuntai.
Sen lisäksi,että työskentelee paljon,niin harrastaa myös 2-4krt/vk. Itse olen kotona vauvan kanssa, ja hoidan kaikki yöheräilyt ja pääasiassa muutenkin kaiken vauvanhoidon.Mies ei vaan ahneuksissaan ikinä kieltäydy ylitöistä ja minä olen ihan loppu kun periaatteessa vaativan vauvan yksinhuoltaja.
Sen lisäksi,että työskentelee paljon,niin harrastaa myös 2-4krt/vk. Itse olen kotona vauvan kanssa, ja hoidan kaikki yöheräilyt ja pääasiassa muutenkin kaiken vauvanhoidon.Mies ei vaan ahneuksissaan ikinä kieltäydy ylitöistä ja minä olen ihan loppu kun periaatteessa vaativan vauvan yksinhuoltaja.