mitä teille merkitsee neitsyyden viejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi vaan

Vieras
Olen mies ja kärsin luultavasti jonkinlaisesta kriisistä (seksuaalisesta)
Minä olen ollut vain vaimoni kannsa sillai ja vaimoni on paneksinut 1 kerran ennen mua jonkun baarista löytämänsä miehen kanssa nuorena ennen mua. Ja tämä asia on alkanut vaivaamaan minua ihan saakelisti varsinkin kun vaimo ei voi kertoa siitä asiasta oikeastaan yhtään mitään. Mua "syö" tämä asia ihan hemmetisti, mietin päivittäin sitä hetkeä kun se on tapahtunut. Muistatteko te neitsyyden viejän ja sen kokemuksen ja muisteletteko usein sitä miestä joka sai "korkata"? ja oliko se ikimuistetava ja mullistava tapahtuma , paras seksikokemus koskaan? Mua harmittaa kun mä en oo ollu muiden kanssa...

No ei todellakaan ole mitenkään ikimuistoinen tapahtuma, eikä suinkaan parasta mahdollista seksiä. En muistele tapahtunutta oikeastaan koskaan eikä mulla ole minkään maan valtakunnan tunteita ko. miestä kohtaan. En muista oikeastaan edes kovin tarkkaan koska koko juttu tapahtui.

Ihan kuin olisit kirjoittanut tästä tänne ennenkin?

Itsellä ei kyllä ihan vastaavaa kokemusta, koska saman hemmon kanssa lukuisia muitakin kertoja, mutta ei se ensimmäinen mitenkään erityisen hehkeä ollut.

Kyllä mä hänet muistan, mutta en häntä muistele, en ole vuosiin ajatellutkaan. Ei hän enää merkitse mulle mitään, joskus kyllä merkitsi.

Paras kokemus koskaan? Ei todellakaan :D

No kyllä mä häntä ihan lämmöllä ajattelen ja parasta kaikessa et oltiin selvinpäin, neitsyys/poikuus kummallakin oli tallella. Ei jäänyt paskaa makua suuhun niin sanotusti. Kyllä tällä hepulla on omapaikkansa mun mielessä.

Kyllä se neitsyyden viejä on aina tärkein mies elämässä naiselle. Nainen muistelee tuota ikumuistettavaa tapahtumaa koko elämänsä ajan ja aina kun on jonkun toisen miehen kanssa. Itse olen korkannut noin 100 naista, todennäköisesti myös sinun naisesi.

[QUOTE="julli";24671490]Kyllä se neitsyyden viejä on aina tärkein mies elämässä naiselle. Nainen muistelee tuota ikumuistettavaa tapahtumaa koko elämänsä ajan ja aina kun on jonkun toisen miehen kanssa. Itse olen korkannut noin 100 naista, todennäköisesti myös sinun naisesi.[/QUOTE]

Luulossa on hyvä elää .... sanoi lapamato

• Tykkää
Reactions: pontso
Lähinnä nolostuneena muistelee niitä aikoja, oikeastaan en itsekään halua edes muistella koko tapahtumaa. Luojan kiitos oma mieheni ei ole kysellyt nuoruuden hölmöyksieni perään.

Ehkä vaimosi kokee asian vähän samoin? Kokemukseen voi liittyä kipeitä muistoja jotka tahtoisi vaan unohtaa. Neuvoisin sinua niin, että yrittäisit antaa asian vain olla ja keskittyä siihen että hän on nyt SINUN vaimosi.
Jos se nuoruuden juippi olisi ollut niin hemmetin hyvä sängyn pohjalla,
olisi vaimosi luultavasti hänen eikä sinun kanssasi. Illan jatkoja!

Ai mitä mulle merkitsee neitsyyeni viejä? Mustaa silmää, alistamista, vähättelyä, kuristamista.. Ei mitään hyvää. Seksi oli paskaa, mies oli paska, suhde oli paska.

En todellakaan häntä muistele. Itseasiassa muistelen muita seksikumppaneitani paljon enemmän/useemmin kun tota ensimmäistä veijaria.

Ei merkitse mitään. Pistää vain vihaksi ja on hyväksikäytettykin olo, kun muistelee. Olisin voinut odottaa.

Tyypin nimen muistan, mutta en edes kasvoja. Nimenkin mieluummin unohtaisin. Itse kokemus oli kivulias ja kaikkea muuta kuin mieltä ylentävä.

Sun kannattas kyllä katsoa peiliin ja miettiä, että miksi se sua vaivaa. Voit aina jättää vaimosi ja ottaa jonkun neitsyen, jos et pääse äkkiä asian yli ja lakkaa ruikuttamasta.

Olis saanu sekin jäädä silloin kokematta...Miljoona kertaa mieluummin olis voinu menettää sen jollekkin toiselle...Mut tehty mikä tehty :D En siis jäänyt loppuelämäkseni ihastelemaan tuota "mahtavaa" kokemusta :D

Paska reissu, tuli tehtyä- tyyliin. Ois pitänyt säästää itteään vielä muutama vuosi. Kokemus ei tosiaankaan ollut positiivinen, mut oma oli hölmöyteni. En tosiaankaan muistele asiaa nostalgisessa hengessä.

Ehdin olla 2 miehen kanssa "sillai" ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Ja siitä lähtien kun tämän nykyisen tapasin olen katunut näitä ensimmäisiä kokemuksia, olisi ollut hienoa olla oman miehen eka. Mieheni oli ollut 1 naisen kanssa kerran ennen mua. Hehkee kokemus se ei TODELLAKAAN ollut, ei kummankaan kanssa. En ajattele näitä tyyppejä, paitsi nyt kun kysyit. Mutta enpä usko että sunkaan nainen ajattelee sitä ekaa kertaa. Harva, siis todella HARVA nainen nauttii ekasta karrastaan. Usein jännittää ja sattuu jne. mitä ollaan kavereitten kaa aikoinaan puhuttu, joten nou hätä :)

en ajattele sitä miestä ollenkaan. ei edes ollut loppujen lopuksi neitsyyteni arvoinen. Harmittaa etten odottanut, niin olisin jo pian tavannut nykyisen mieheni. Mieluiten olisin neitsyyteni hänelle menettänyt.