mitä teille merkitsee neitsyyden viejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
EN kadu ekaa kertaa, oli hieno kokemus ja olin tosi ihastunu mieheen :heart: Onneks en jättäny aviomiehelle korkkaamista, arvokasta kokemusta tuli kerättyä :laugh:

Neitsyyden viejän kanssa ollaan kavereita edelleen. Aviomiehen (ex) kanssa ei...

Neitsyyden viejä on varmaan jonkinlainen työkalu? Siinä lukee kenties "insert here"?

Poikuuden vei joku likka jonka pari pv olin tuntenut, kun olin nuorena opiskelemassa Ameriikoissa. Mitä se mulle meinasi? Ei mitään, 3vk säännöllisiä panosessioita kunnes piti palata takas himaan. Ihan kohtalaista seksiä.

jos kokemusta puuttuu niin hankkimaan vaan....monissa koulu kaupungeissa nuoret tytöt kauppaa seksiä...kehuvat vielä etteivät halua lopettaa koska on niin helppo ja antoissa homma...
ihania tyttösiä useimmat...yksin kertoi seurustelevansa mutta poikafrendi ei tiedä harrastuksesta...

[QUOTE="Maarit";29312186]Ei todellakaan kannata. Ei ole mitään järkeä ostaa sikaa säkissä. Mies voi osoittautua millaiseksi pervoksi tahansa tai kyvyttömäksi tai vaikkapa aapeen kaltaiseksi pipipääksi.[/QUOTE]

Entäs, jos ei osoitaudukaan?

[QUOTE="Maarit";29312186]Ei todellakaan kannata. Ei ole mitään järkeä ostaa sikaa säkissä. Mies voi osoittautua millaiseksi pervoksi tahansa tai kyvyttömäksi tai vaikkapa aapeen kaltaiseksi pipipääksi.[/QUOTE]

No siksi juuri sitä pillua ei pidä levittää, ennen kuin on varma. Tosin, jos mikä tahansa "mies" riittää, niin siitä vaan.

No siksi juuri sitä pillua ei pidä levittää, ennen kuin on varma. Tosin, jos mikä tahansa "mies" riittää, niin siitä vaan.

Kerropa, miten voit olla varma jostakin asiasta, jos et ole sitä ennen kokeillut? Saattaahan olla, että morsio huomaakin seksielämän alettua olevansa domina-henkinen. Sinä varmaan mielellään käyttäisit anustappeja, tulisit potkituksi palleille ja tykkäisit roikkua sidottuna seinällä tuntikausia joka ilta, jotta morsiamesi saa halunsa tyydytettyä. Aika harva neitsyenä osaa vielä sanoa, millaisesta seksistä tykkää.

Yhdeltä oon neitsyyden saanut viedä, olihan se ihan kivaa saada olla eka, oli muuten alussa ihan saakelin tiukka kai siellä joku kalvo oli kun alko muuraman työnnön jälkee luistaa kunnolla. Tais tyttökin tykätä..

Ei merkitse mitään, halusin vaan kokeilla ja se tapahtui vielä huoneessa missä toinen pari hommaili samaan aikaan, niin huono kokemus että en harrastanut sitä kahteen vuoteen sen jälkeen

Kateellisten panettelua vain se yleistäminen, ettei eka kerta voi olla hyvä ja että on vain sähläämistä. Mä sanon, ettei ekan kerran tarvitse olla huono ja sähläys.
Kysymykseen vastaan, että neitsyyden saaja on mies, jonka kanssa olen harrastanut parasta seksiä.

Kyllä, ajattelen neitsyyteni viejää päivittäin, näin on mennyt jo reilut 30 vuotta. Tämä tosin johtuu siitä, että kyseinen mies on aviomieheni, lasteni isä ja arjen jakajani.
Jos ihan pelkästään sitä ekaa kertaa ajattelen niin se oli kamala, sattui aivan järkyttävästi vaikka mies yritti olla hellä.

Muistan henkilön, vaikka mieluummin unohtaisin. Muistan myös tapahtuneen. Se oli ihan ok, mutta loppujen lopuksi aika tylsää. Joo vanha ketju, mutta vastasin, jos joku miettii samaa.