kun mies ei osaa sängyssä mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"turhautunut"

Vieras
tapaillut jonkin aikaa miestä joka on huono sängyssä, innokas ja ihana kyllä mutta en saa mitään muuta kuin hyvin pientä hyväilyä (hänen ollessa humalassa ihan vähän enemmän hyväilyä) ja pikaisia panoja vaan, kestävät oikeasti varmaan 45sekunttia. turhauttaa todella paljon!!!!!!!!!!!!!!!!!

millä ihmeellä saan hänet tajuamaan ettei tälläinen seksi tyydytä alkuunkaan?
onko kellään kokemuksia?
jalat ristiin vai mitä tässä tekisi? näin ei voi jatkua!!!!!!!!!!!!!!!

onko kellään kokemusta vastaavasta, kuinka kävi, oppiko mies hyväksi rakastajaksi opastuksen avulla? pelottaa että jos hän vaan on surkea sängyssä...

dumb.JPG

no milllainen sen pitäisi olla? mikset ole aloitteellinen nainen?
onko parempi, jos mies nuolee sinua tunnin, ja sen jälkeen sextaillaan noin tunti, hiukan lepoa ja taas tunti...

no ei minkään tarvitse tuntia kestää, mutta haluaisin normaalia kahden aikuisen välistä hyvää seksiä, jossa molemmat antaa ja ottaa... ja molemmat saa! huom!

Noh, mun mies ainakin on parantunut ajan kanssa. alussa ei huomioinut mua mitenkään, mutta ajan kanssa on oppinut siihenkin.

Aika näyttää onko miehesi toivoton tapaus, mutta en usko siihenkään. Seksistäki pitää vaan osata puhua.

Kaksi asiaa on olennaisia tai mikään ei tule koskaan muuttumaan!
1) Älä näyttele nauttivasi
2) Kerro suoraan, että on huono sängyssä

Kuulostaa tietysti aika karulta, mutta - oikeasti - ei se mies muuten tajua.

siis joitakin kksia ollaan tapailtu, oon vähän vihjaillut, vienyt käsiä sinne tänne ym. kai se sitten tosiaan vaan pitää sanoa hänellekin vaan kunnolla ääneen, ettei aikuinen nainen 45sekunnin pikaisista tyydyty. miten kukaan mies voi kuvitella kaiken olevan ok kun tilanne tämä?uskomatonta!!!!!!!!!!!!

Miehellä on tod.näk ennenaikainen siemensyöksy! Tiedätkö mitään hänen entisistään? kauanko aikasemmat suhteet kesti? Asiasta kannattaa puhua! älä vaikene! Minä tein sen virheen :( Voit tietysti kokeilla niin,että annat ns käsihoitoa miehelle niin pitkään,että laukeaa ja sitten kokeilette yhdyntää ja jos kesto on alle 1 min niin diagnoosi on tehty.
Kysy suoraan mieheltä.että kestääkö hän aina sen alle 1min? jos vastaus on kyllä niin ehdota miehelle HETI lääkärissä käyntiä.Sieltä saa reseptillä pillereitä jotak pidentävät kestoa!!!
HUOM HUOM! Ennenaikaisen siem.syöksyn hoidossa puhutaan START STOP tekniikasta! TÄMÄ menetelmä vaan laski entisestään minun miehen kestoa,mutta ne napit auttoi

ja nykyään meillä parisuhde kukoistaa :)

Niihin nappeihin pitää sanoa,että vaihtoehtoja on useita!!!!!! Löytyy ihan halpojakin! Pyytäkää lekuria kertomaan kaikki k.o. hoidossa käytettävät napit.Kokeilemalla selviää teille se paras vaihtoehto.
Kallein ei ole aina paras! haluatko tietää vielä jotain?

Niihin nappeihin pitää sanoa,että vaihtoehtoja on useita!!!!!! Löytyy ihan halpojakin! Pyytäkää lekuria kertomaan kaikki k.o. hoidossa käytettävät napit.Kokeilemalla selviää teille se paras vaihtoehto.
Auttaako se myös onnettomiin seksitaitoihin?

Miehellä on tod.näk ennenaikainen siemensyöksy! Tiedätkö mitään hänen entisistään? kauanko aikasemmat suhteet kesti? Asiasta kannattaa puhua! älä vaikene! Minä tein sen virheen :( Voit tietysti kokeilla niin,että annat ns käsihoitoa miehelle niin pitkään,että laukeaa ja sitten kokeilette yhdyntää ja jos kesto on alle 1 min niin diagnoosi on tehty.
Kysy suoraan mieheltä.että kestääkö hän aina sen alle 1min? jos vastaus on kyllä niin ehdota miehelle HETI lääkärissä käyntiä.Sieltä saa reseptillä pillereitä jotak pidentävät kestoa!!!
HUOM HUOM! Ennenaikaisen siem.syöksyn hoidossa puhutaan START STOP tekniikasta! TÄMÄ menetelmä vaan laski entisestään minun miehen kestoa,mutta ne napit auttoi

kiitos tästä, voisihan tuota kysyä ja miettiä. en viitsi tänne nettiin kirjoittaa hänen elämästään sen kummemmin.

Olenko mä ainoa, joka ei tajunnut tästä juuri mitään? Millään napeilla miehestä mitään hyvää rakastelijaa tehdä...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lauantaipussi

Yhteistyössä