tapasinpa kivan miehen!mutta mikä on totuus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelijä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskelijä...

Vieras
sain melkein heti alkuun tietää että mihellä on yksi kohta 3v lapsi yhden naisen kanssa jota tapaa 2 kertaa kuussa,nyt eronnut toisesta naisesta jolle 1v lapsi ja toinnen tulossa.

eli miehellä jo kohta 3 lasta 2 eri naisen kanssa.aikaa siis menee lapsille pitkälti viikonloppuisin ja kun arjet ollaan töissä ni mistä sitä yhteistä aikaa..

mun ystävät myös hokee mulle että olen hullu jos lähden suhteeseen kyseisen miehen kanssa kun ottaa huomioon että se on noita muksuja eri naisten kanssa tehnyt aika reipasta tahtia..
tiedän ettei kyse ole mistään maailman parhaasta isä ehdokkaasta kun itsekin haluan lapsia ja tiedän että noi lasten äidit sotkee varmasti asioita.ei ole kuulema ikinä tyytyväisiä mihinkään ym valittavat kun kela maksaa elarit ja kun isä ei tapaa tarpeeksi vaikka musta isä tekeekin parhaansa..

mies myös sanonut ettei uskalla ihan heti hankkia lisää lapsia kun saa kuule lastensa äidit kimppuunsa..ja okei kyllä muakin hävettäis sitten olla se 3 äiti tälle hänen ehkä tulevalle 4nelle lapselleen..mut silti minkä takia miehen pitäis huomioda mitä sen exät ajattelee jos se tekis mun kanssa lapsia en tajuu??eihän se heille kuuluu?

mix niin moni exä joka on lasten äiti ja yh on niin katkeria jos mies löytää uuden rakkauden ja haluaa jatkaa elämää??

Hei pliis, käytä nyt järkeä.
Se mies kertoo vaan oman näkökantansa siihen, että miksi niiden lasten äidit on vihaisia. Kyllä muakin vituttais hakea jotain elareita KELAsta.

Ja siis, siihen tahtiin on noita lapsia tehnyt, eri naisten kanssa, että hiukan mietityttäisi sekin. Miksei se muuten itse maksa niitä elatusmaksuja, jos kerran arkisin on niin palon töissä ettei ehdi lapsiaan tapaamaan?

koska hällä menee opintolainoja ja isot asumiskustannukset ja pieni palkkainen työ..ei reilu tonnilla makseta kulujen lisäksi 2 tai jatkossa 3 lapsen elatusta..

ja kuulema ei ole itse näitä lapsia halunnut vaan naiset ovat pelanneet suhteissa likaista peliä ja hankkiutuineet raskaakse kysymättä häneltä!

no hei haloo onko ihme jos ne naiset on hiukka kiukkusia,tekee lapsia tota tahtia ja sotkee niiden jo olemassa olvien lasten elämää ym
eikä pari kertaa kuussa näkeminen kyllä ole tarpeeksi jos oikeasti haluaa isä olla!!puhumattakaan noista elareista!!!

neuvo juokse niin kovaa kun pääset uskon että lasten äidit voivat kertoa sulle toisen laisen tarinan miehestä..jos et juokse kirjotat kohta täällä valittamassa kun mies jätti sut ja mikä vastuuton pelle se on kun on 4 lasta 3lle äidille ja ei tapaa lapsiaan kun vähän ja ei maksa elareita yms yms..usko pois tossa ei kyllä varmasti vika ole naisissa vaan siinä miehessä!!

Koeta pitää pää kylmänä ja tarkastella miestä muutenkin kuin lapsiluvun ja ikäerojen kautta. Onko hänessä muuta "vikaa" tai asioita, jotka mietityttää sua? Näillä tiedoilla en varmaankaan itse lähtis suhteeseen, ja syynä ei oo reilun tonnin palkka vaan just noi lapset (ja niiden kiukkuset äidit). Nehän olis st tulevaisuudessa sun omien lasten sisaruksia, haluatko tollasen asetelman?

koska hällä menee opintolainoja ja isot asumiskustannukset ja pieni palkkainen työ..ei reilu tonnilla makseta kulujen lisäksi 2 tai jatkossa 3 lapsen elatusta..

ja kuulema ei ole itse näitä lapsia halunnut vaan naiset ovat pelanneet suhteissa likaista peliä ja hankkiutuineet raskaakse kysymättä häneltä!

No miksei sitten ottanut opikseen ja alkanut huolehtia itse ehkäisystä??

Heh Voi mies parkaa, kolme kertaa jo tullut kusetetuksi. Mitäs jos juttelisit näiden kiukkuisten exien kanssa? Kuulisit tarinan toisenkin puolen, saattaisit jopa yllättyä.

no olen jo puhelimessa kun puhuvat kuullut tarpeeksi..hokevat vaan koko ajan siitä että mies on vastuuton ja valittavat että mies ei ajattele lapsia kun lapset joutuvat koko ajan muutosten keskelle ja ovat hyvin selväksi tehneet että eivät halua uutta naista pitkään aikaa lastensa lähelle koska juuri vasta tämä viimesin ero ja haluavat että lapset saavat aikaa sopeutua mutta eikö nyt olisi taas yksi muutos vähemmän jos lapset saisivat heti totutella viettämään aikaa myös minun kanssa*??

mies sanoi että ei aio kerto lasten äideille että minäkin tapaan lapsia,koska he suuttuisivat,mietityttää vaan tuo isoin lapsi että kertookohan äidille ja sitten tulee taas riitaa..huoh..niin ja exät ovat tehneet selväksi että jos nyt tulee uusi lapsi eri naiselle niin sitten heille kuulema riittää!!

Heh Voi mies parkaa, kolme kertaa jo tullut kusetetuksi. Mitäs jos juttelisit näiden kiukkuisten exien kanssa? Kuulisit tarinan toisenkin puolen, saattaisit jopa yllättyä.

no olen jo puhelimessa kun puhuvat kuullut tarpeeksi..hokevat vaan koko ajan siitä että mies on vastuuton ja valittavat että mies ei ajattele lapsia kun lapset joutuvat koko ajan muutosten keskelle ja ovat hyvin selväksi tehneet että eivät halua uutta naista pitkään aikaa lastensa lähelle koska juuri vasta tämä viimesin ero ja haluavat että lapset saavat aikaa sopeutua mutta eikö nyt olisi taas yksi muutos vähemmän jos lapset saisivat heti totutella viettämään aikaa myös minun kanssa*??

mies sanoi että ei aio kerto lasten äideille että minäkin tapaan lapsia,koska he suuttuisivat,mietityttää vaan tuo isoin lapsi että kertookohan äidille ja sitten tulee taas riitaa..huoh..niin ja exät ovat tehneet selväksi että jos nyt tulee uusi lapsi eri naiselle niin sitten heille kuulema riittää!!

Kylläpäs on kiva mies, valehtelee lastensa äideille kenen kanssa lapset aikaa viettää :)

voi ex-raukkoja! ovat luulleet myös että ihana mies ja isä, joka jättääkin perheen heti kun lapset syntyy/pieniätai mahassa vielä! ovat varmaan yrittäneet kaikkensa jatkaakseen ja lastensa vuoksi! yhen kanssa 3v..muksu ja toisen kaa 1v muksu (tarkkoja ikiähän ei ees tiedetä) ja 1v muksulle TULOSSA sisar,jotka on jo ja taas jättänyt! niin ja kyllähän se raskausaikakin kestää sen noin 9kk :)

Niin? No jos mies tosiaan on vastuuton eikä ajattele lapsia? En mäkään heti eron jälkeen lähtisi lapsille esittelemään uusia kumppaneita, miksi pitäisi? Se ei olisi yksi muutos vähemmän, vaan yksi muutos enemmän.

Kylläpäs on kiva mies, valehtelee lastensa äideille kenen kanssa lapset aikaa viettää

no mutta kun ei niille voi kertoa mitään,kun suuttuvat kaikesta!!ja mies sano et niin oli tehny tän ensimmäisen kanssa ja kumminkin myöhemmin se äiti hyväksy et nainen ja lapsi tapaavat ja olivat sit kerenny jo tutustua aiemmin ni ei se äiti siitä enää myöhemmin jaksanut niin paljon vaahdota kun tilanne oli jo mikä oli...kyl mä myös ymmärrän tätä miestä,ei ne naiset nyt ihan terveitä oo kun niiden juttuja kuunnellu ja salaa hankkinu lapsia yms

onko ihme et mies lähtee kävelee jos naiset vaan valittaa ja valehtelee!!

tulipas omanlainen päätelmä mieleen.
miehellä käynyt ekan kanssa "vahinko", saivat lapsen, erosivat, ei halua kantaa vastuuta, yrittää etsiä epätoivosesti uutta naista, löytää, nainen hoitaa v-loppuisin miehen lasta,saavat myös yhteisen..nainen hoitaa lapsia,mies menee miten sattuu..tulee taas ero jostain syystä..edellinen odottaa jo toista muksua.. nyt yrittää epätoivosesti saada naista itselleen kuka auttais lasten hoitamisessa.. :D Onnea!

Kylläpäs on kiva mies, valehtelee lastensa äideille kenen kanssa lapset aikaa viettää

no mutta kun ei niille voi kertoa mitään,kun suuttuvat kaikesta!!ja mies sano et niin oli tehny tän ensimmäisen kanssa ja kumminkin myöhemmin se äiti hyväksy et nainen ja lapsi tapaavat ja olivat sit kerenny jo tutustua aiemmin ni ei se äiti siitä enää myöhemmin jaksanut niin paljon vaahdota kun tilanne oli jo mikä oli...kyl mä myös ymmärrän tätä miestä,ei ne naiset nyt ihan terveitä oo kun niiden juttuja kuunnellu ja salaa hankkinu lapsia yms

onko ihme et mies lähtee kävelee jos naiset vaan valittaa ja valehtelee!!

Jos aikuisella ihmisellä kusee noin monta kertaa suhteet samasta syystä, niin kyllä silloi pitää katsoa jo pailiin. Ei se vika voi olla aina siinä toisessa.

Ja kyllä se nyt kuule on vaan parasta niille lapsille, että ne ei tutustu ja tykästy taas uuteen ihminseen, koska eihän sitä tiedä kuinka pian mies sinutkin jättää. Sitten tulee lapsilla pahat oltavat, kun ovat suhun tottuneet ja yhtäkkiä katoatkin.

Järki käteen, nainen. Nyt ajattelet vain ja ainoastaan itseäsi.

Yhteistyössä