Meidän typyllä on talveksi Jonathani kaksiosainen asu, Reiman kaksiosainen asu, "hienostelutakki", ticketin talvitakki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";24722212]Mitä teet jos puku on niin paskainen että pitäisi pestä / märkä ja lapsi haluaa mennä ulos?[/QUOTE]

Meinaatko että housut olisi vaikka koiran jätöksissä tai ympäriinsä savessa, aamupäivän ulkoilun jälkeen = vaatteet pakko pestä heti.
No sitten lapsi odottaa. Ei siihen tosiaan kuole ettei joka päivä pääse useasti ulos.
Näin kuitenkin käy hyvin harvoin.

Hihhii "hienostelutakki", "merkitön", ... :D :D :D Siellä oikein prot latelee :D

Siitä olen yllättynyt, että tästäkin saatiin taas täysin turha keskustelu aikaan: Mitä käytetään ja milloin käytetään ja monta tarvitaan. Mutta niinhän se keskustelu tällä palstalla syntyy: Ei _ymmärretä_, että on useampia mahdollisia ratkaisuja tai tapoja ja sitten väitellään aiheesta, koska meidän tapa on ainoa oikea. Näyttää aika hävettävän kauhealta keskustelulta :)

Oli niitä nixnaxtikjatak-pukuja yksi taikka 10, niin ei se lapsi kuole, eikä kärsi, eikä maailma pelastu taikka lopu. Äityleillä sitten vain on kivempaa haastella sitten kaksplussalla :D

[QUOTE="a p";24722212]Mitä teet jos puku on niin paskainen että pitäisi pestä / märkä ja lapsi haluaa mennä ulos?[/QUOTE]

Meillä ei arkisin tuollaista tilannetta tule, lapsi ulkoilee päiväkodissa.
Harvemmin enää työ-/tarhapäivän jälkeen lähdetään ulkoilemaan.
Viikonloppuisin taas ulkona rymytään useampi tunti ja jos puku siinä rymytessä kastuisi ja lapsi sanoisi heti sisäänmentyä että tahtoo ulos,sanottaisiin ettei nyt mennä.

Hihhii "hienostelutakki", "merkitön", ... :D :D :D Siellä oikein prot latelee :D

Siitä olen yllättynyt, että tästäkin saatiin taas täysin turha keskustelu aikaan: Mitä käytetään ja milloin käytetään ja monta tarvitaan. Mutta niinhän se keskustelu tällä palstalla syntyy: Ei _ymmärretä_, että on useampia mahdollisia ratkaisuja tai tapoja ja sitten väitellään aiheesta, koska meidän tapa on ainoa oikea. Näyttää aika hävettävän kauhealta keskustelulta :)

Oli niitä nixnaxtikjatak-pukuja yksi taikka 10, niin ei se lapsi kuole, eikä kärsi, eikä maailma pelastu taikka lopu. Äityleillä sitten vain on kivempaa haastella sitten kaksplussalla :D

Mutta eikö ole ihanaa että voi asiasta keskustella?
Olisi hemmetin paljon tylsempää jos kaikki olisi aina samaa mieltä jokaisesta asiasta.

Kaikki keskustelut on loppujen lopuksi aivan turhia mitä keskustelupalstoilla käydään. Joku kuvittelee olevansa jonkun asian asiantuntia ja sitten tuleekin toinen joka on samasta asiasta täysin eri mieltä ja on kuitenkin myös asiantuntija.

IRL keskusteluissa puhutaan yhtä lailla erilaisista asioista, ja omat mielipiteet saa ilmaista.
Miettikääpähän hetki, millaisia keskusteluita tulisi kun kaikki olisi samaa mieltä jokaisesta asiasta.

*Tarvitsen 100 takkia lapselleni talvella.
*niin minäkin
*hyvä juttu niin minäkin
*joo samaa mieltä

Tälleen niinku vähän provosoidusti ;)

[QUOTE="vieras";24721900]ja merkitön kaksiosainen puku. Ai niin ja lassien toppahousut. Näistä jonathanin puku, hienostelutakki ja lassien toppahousut uusia, muut todella hyväkuntoisia ja nämä kaikki maksaneet 60 euroa :xmas: Täytyypä sanoa että olen melkoista tyytyväinen :)[/QUOTE]

Meillä tarvitaan reimatec 2 osainen puku, reimatec haalari, lisäksi ticketin 2 pukua, autoilu ja kauppapuvut 2

Tässä se ero varmaan sitten onkin.
Kun satsaa laatuun niin ei haittaa vaikka lapset konttaa asfaltilla niin polvet ei mene puhki.

Mulla tärkein vaatimus talvivaatteille oli se että vesipilari on 10000, ja kyllä se kulutuskin täytyi olla kohtuullisen korkea.
Ei tosiaan haittaa vaikka loskassa ulkoilee tai menee pitkin poikin asfaltilla.

Mielestäni sanoin jo selkeästi mutta ilmeisesti en..? Meillä on kosteussuojatut ja laadukkaat vaatteet MUTTA sellaista vaatetta en ole nähnytkään että joka ei likaantuisi käytössä. En kulje itsekään paskaisissa vaatteissa päiväkausia, ei myöskään lapseni.

oikeesti meillä ei ole ikinä ollu muksuilla kuin yksi talvihaalari per nenä... ja hyvin on pärjätty. ovat nyt 2v ja 4v.

mihin tarvitaan älyttömästi ulkovaatteita?!?!?

Älä unohda kyläilypukuja, koiran ulkoilutuspukua ja hienostelupukua =)

Jännä että joillakin menee herne nekkuun muiden perheiden vaatemäärästä :D Luulin jo nähneeni kaiken mutten sittenkään.

Ja mun mielestä olisi tosi epäreilua joutua sanomaan lapselle että et voi mennä kavereiden kanssa pihalle kun ei ole vaatteita! Siksi todellakin ostan mieluummin vaikka kolme pukua ettei tällaista tilannetta tule. Saatikka kun tuo poika rymyää niin että housut voi hajota niin voipa ottaa tilalle uudet että saa entiset korjattua, jos saa. Aina kun ei tiedä miten vaatteet kestää. Nytkin on uusi merkki kokeilussa, saa nähdä.

siis nyt hoksasin että tää ap ja muut asuu siellä loskan keskellä missä vaatteet likaantuu heti ku nenänsä ulos pistää. toisin kuin täällä missä on oikea kunnon talvi puhtaine lumineen=)

mun moka, anteeksi.

Meiän Joonalla on Reimatec haalari hienostelupukuna Prismoihin ( 169 € ) Peak Performance takki tarhaan ( 135 € ) Ticketin takki kuralätäkköihin ( 110 € ), Jonathan haalari tarhaan ( 90 € ) , pärjätäänkö näillä :D :D

[QUOTE="Ihkuu";24722513]Meiän Joonalla on Reimatec haalari hienostelupukuna Prismoihin ( 169 € ) Peak Performance takki tarhaan ( 135 € ) Ticketin takki kuralätäkköihin ( 110 € ), Jonathan haalari tarhaan ( 90 € ) , pärjätäänkö näillä :D :D[/QUOTE]

Varmasti :) Mutta vituttaisi aivan äärimmäisen paljon tuollainen tuhlaus :D

Te jotka kysytte että mihin tarvii monta pukua niin kuljetetteko itse koko talven samassa toppatakissa? Tai koko kevään samassa tuulipuvussa? Ihan ok jos kuljette mutta epäilen että harva kulkee ;)

[QUOTE="a p";24722548]Varmasti :) Mutta vituttaisi aivan äärimmäisen paljon tuollainen tuhlaus :D

Te jotka kysytte että mihin tarvii monta pukua niin kuljetetteko itse koko talven samassa toppatakissa? Tai koko kevään samassa tuulipuvussa? Ihan ok jos kuljette mutta epäilen että harva kulkee ;)[/QUOTE]

Mua ei ku Joonan isä Jari on toimitusjohtaja, saa kk käteen nettoa noin 9000 € :)

[QUOTE="Ihkuu";24722572]Mua ei ku Joonan isä Jari on toimitusjohtaja, saa kk käteen nettoa noin 9000 € :)[/QUOTE]

Mua vituttaisi rahojen turha hassaus vaikka tulot ois mitkä :) Mutta meitähän on moneen junaan, ei siellä että ottaisin sinua edes tosissani. :D

[QUOTE="a p";24722127]Jos olisin ostanut tuon jonathanin täyteen hintaan niin ei olisi riittänyt edes 70 euroa ;) Kolme pukua ja yksi hienostelutakki ei kyllä mun mielestä ole mitään kaapit täyteen hommaa.[/QUOTE]

Teillä on 5 takkia ja 4 housut? Kyllä se mun mielestä menee vähän hamstraamisen puolelle.

[QUOTE="a p";24722457]Eli sun mielestä päivähoidossakin muiden lasten on jäätävä sisälle koska yhdelle ei ole vaatteita?[/QUOTE]

Ai, no meillä ovat lapset pärjänneet myös siellä hoitopaikassa yhdellä ulkoiluvaatekerralla. Enkä ole huomannut että yhdelläkään hoitolapsella (ryhmis) olisi ollut useampi ulkoiluvaatekerta hoidossa. Täälläpäin kun ainakin hoitotädit saavat vaatteet kuivattua aamu- ja iltapäiväulkoilun välillä ;)

[QUOTE="a p";24722588]Mua vituttaisi rahojen turha hassaus vaikka tulot ois mitkä :) Mutta meitähän on moneen junaan, ei siellä että ottaisin sinua edes tosissani. :D[/QUOTE]

Köyhä sä oot :) Älä ota, totta ollaan :)