Taas yksi nuori nainen ottanut vanhan miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Munki mies on mua 21v vanhempi, eikä se haittaa ollenkaan. Ja aivan sama, mitä kapeakatseiset ihmiset ajattelee. Kannattaa elää vain ihan omaa elämää ja olla onnellinen sen samanikäisen kumppanin kanssa. Kokemusta on siitäkin, eikö toiminut. Ehkä olen ikästäni kypsempi 35 v ;).

Kuulehan, Akaatti, ehkä sinunkin olisi hyvä hankkia edes pieni näytepala sitä kuuluisaa elämää. Tiedä vaikka samalla tulisi ymmärrystä ja suvaitsevaisuuttakin.

Sinulle tuntuu olevan tärkeää muiden ihmisten elämä ja suhteet, omasi kustannuksella, pelkään.

Jos olisin "sinkku" 50 v paikkeilla ja tulisi mahdollisuus hullutella ~20 v kanssa, arvatkaa miettisinkö kahta kertaa?

Voin taata että harva samaan tilanteeseen joutuva nainen tuskin miettii kahta kertaa myöskään jos se parikymppinen miehenalku osoittaisi mielenkiintoa.

Se että kuinka moni aloittaa suhteen vakavissaan siinä tilanteessa on taas toinen juttu, pitemmän ajan tapailun jälkeen kun on kunnolla tutustunut toiseen voi alkaa harkitsemaan sitä, jos tuolla ikäerolla vaan "hyppää" toisen kelkkaan niin voin vannoa että suhteen yli 5v kesto on niin häviävän pieni mahdollisuus että ennemmin tässä maassa saadaan työttömyys lähelle 5%

Kuulehan, Akaatti, ehkä sinunkin olisi hyvä hankkia edes pieni näytepala sitä kuuluisaa elämää. Tiedä vaikka samalla tulisi ymmärrystä ja suvaitsevaisuuttakin.

Sinulle tuntuu olevan tärkeää muiden ihmisten elämä ja suhteet, omasi kustannuksella, pelkään.

Lehdet on lukemista varten ja minä ihmettelen sitä miten heti kuvitellaan, ettei ole ollenkaan omaa elämää jos sattuu lukemaan jonkun lehtijutun. Eikä tässä ole kyse suvaitsemattomuudesta, kyllä varmasti tuollaiset ison ikäeron suhteet herättää ihmettelyä. Onhan täällä ihmetelty asioita muillakin perusteilla.

itse "seurustelin" aikoinani 20v vanhemman miehen kanssa ja nyt ajatus ällöttää itseänikin... siis se mies olijotain järkyttävää kun ajattelee. lipevä, muka nuorekas... yöx. mutta kun muka piti näyttää ja olla erilainen eikä kelvannu "pennut"... oikeesti oksettaa.
onneksi tulin järkiini ja jätin miehen ja sitten löysinkin oman kultani joka on huimat 4v vanhempi=)