Ideoikaapas mulle koristeita teemaan Välimeri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="oliivi";24735620]mulla pyorii vain oliivit mielessa :D ja grillatut paprikat, mutta ei taida koristeiksi olla..[/QUOTE]
Noita tulee syötäväksi :D Koristeeksi jotain muuta.

Mistähän löytyisi simpukankuoria? Rapujuttuja mulla ei ole, mutta pyöreäksi hioutuneita kiviä kylläkin. Jos hommaisi Välimeren sinisen kankaan pöytäliinaksi?

Sitruunoita ja oliivipuun oksia (aitoja tai muovisia) pöytään ruokien sekaan. Kirkkaan turkoosi/merensininen pöytäliina, värikkäät lasit ja lautaset, vaikka eriparisetkin...

[QUOTE="eee";24736169]Sitruunoita ja oliivipuun oksia (aitoja tai muovisia) pöytään ruokien sekaan. Kirkkaan turkoosi/merensininen pöytäliina, värikkäät lasit ja lautaset, vaikka eriparisetkin...[/QUOTE]
Astiat tulee olemaan eriparisia, koska joudun lainaamaan sekä systerin että äitini kaikki ruokailuvälineet. Omieni lisäksi. Valitettavasti ne ei ole värikkäitä :(

mä laittaisin valkoisen pöytäliinan, ja korokkeita sinne alle.. sitten tarjoiluastioiden alle vaikka murattia, tai jotain muuta köynnöstä.. simpukankuoria ja kiviä sit sinne tänne, ja vaikka turkoosia sifonkia tms kangasta myös joidenkin astioiden alle sillee "ilmavasti"

[QUOTE="eee";24736260]Villiviinikin vois olla aika ihana pöydässä! Muistuttais hiukan viiniköynnöstä.[/QUOTE]
Niin muuten vois. Ja ellen väärin muista, muratti taitaa olla myrkyllinen. Tosin ihan pieniä lapsia ei taida olla tulossa ja muut osaavat varmasti erottaa ruuat koristeista.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24736273:
Niin muuten vois. Ja ellen väärin muista, muratti taitaa olla myrkyllinen. Tosin ihan pieniä lapsia ei taida olla tulossa ja muut osaavat varmasti erottaa ruuat koristeista.

en oo varma onko muratti myrkyllinen, marjat on ainakin..villiviinit taitaa vaan olla jo aika punaisia tähän aikaan, mut ei kai se mitään haittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24736299:
en oo varma onko muratti myrkyllinen, marjat on ainakin..villiviinit taitaa vaan olla jo aika punaisia tähän aikaan, mut ei kai se mitään haittaa?
Heh, en ajatellut mennä naapurin seinänvierustalta repimään villiviiniä. Oliskohan puutarhaliikkeissä vielä ruukuissa?

• Tykkää
Reactions: keppälerttu

Yhteistyössä