Mistä synttäreille Martti-kakku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamiska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamiska"

Vieras
Kellään vinkkiä mistä voisin saada lapsen synttäreille Martti-kakun? Pitkään jo puhunut, että sellaisen haluais ja synttärit joulukuussa. Musta ei ole taiteilijaksi enkä haluais myöskään sellaista syötävää kakkukuvaa, vaan ihan Martin muotoisen/näköisen. Tietäääkö joku esim. kakkubloggaajia pk-seudulta jolta voisi tilata?

image.php

Ei järin kaunis kakku.

[QUOTE="mamiska";24745467]Kellään vinkkiä mistä voisin saada lapsen synttäreille Martti-kakun? Pitkään jo puhunut, että sellaisen haluais ja synttärit joulukuussa. Musta ei ole taiteilijaksi enkä haluais myöskään sellaista syötävää kakkukuvaa, vaan ihan Martin muotoisen/näköisen. Tietäääkö joku esim. kakkubloggaajia pk-seudulta jolta voisi tilata?[/QUOTE]

Googlaa Harjulan Herkku, sieltä saat tilattua Martti-kakun. Olen yksillä lastenkutsuilla juurikin sellaista kakkua päässyt maistamaan. Hyvältä maistui ja näytti!

Kakkuhelmi on erikoistunu fantasia- ja erikoiskakkuihin,joten sieltä luulis saavan. Googlaa Kakkuhelmi :)

Mikset haluais kakkukuvaa? Pääsisit ainakin halvemmalla jos tekisit kakun ite.. Eikä niissä sen enempää elintarvikevärejä ym "myrkkyjä" ole kun värjätyissä marsipaanissa/sokerimassassa mistä noi muotokakut tehdään..

[QUOTE="vieras";24745610]Kakkuhelmi on erikoistunu fantasia- ja erikoiskakkuihin,joten sieltä luulis saavan. Googlaa Kakkuhelmi :)

Mikset haluais kakkukuvaa? Pääsisit ainakin halvemmalla jos tekisit kakun ite.. Eikä niissä sen enempää elintarvikevärejä ym "myrkkyjä" ole kun värjätyissä marsipaanissa/sokerimassassa mistä noi muotokakut tehdään..[/QUOTE]

Wau, mitä luomuksia tuolla!

EN mä tiiä miksi mä en haluis pelkkää kuvaa, enkäpä autonmuotoinen olis hienompi. toisaalta mua ällöttää sokerimassa tms. luomukset, vaikka hienoja ovatkin, mutta jotenkin keinotekosii. heh. ristiriitaista. :D

[QUOTE="a p";24745652]Wau, mitä luomuksia tuolla!

EN mä tiiä miksi mä en haluis pelkkää kuvaa, enkäpä autonmuotoinen olis hienompi. toisaalta mua ällöttää sokerimassa tms. luomukset, vaikka hienoja ovatkin, mutta jotenkin keinotekosii. heh. ristiriitaista. :D[/QUOTE]

Se Harjulan Herkun kakku oli nimenomaan Martti-auton muotoinen. :)

Yhteistyössä