niin ruma että haittaa omaa elämää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rumilus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rumilus

Vieras
mua välillä itkettää ja ärsyttää tämä mun huono itsetunto ja rumuus. meikillä (aika runsaalla sellasella) saan itseni näyttämään kai ihan siedettävältä. mutta ilman meikkiä olen aivan järkyttävä ilmestys! punainen, rasvoittuva naama, aivan järkyttävän kokoiset tukkoiset ihohuokoiset korostavat entisestään valmiiksi rumaa nenääni. sivu profiilista nenäni on joo ihan ok, mutta suoraan edestä katsottuna aivan kamala:( ihmisten kanssa jutellesani olen koko ikäni yrittänyt olla katsomatta heitä suoraan. miestänikään en uskalla katsoa suoraan silmiin että ei näkisi naamaani suoraan. tämä häiritsee jo aika lailla elämääni. välillä tunnen itseni paljon aliarvoisemmaksi koska en ole yhtä kauniita kuin he. miehelleni en uskalla näyttäytyä ilman meikkiä. jos jään yöksi lähden AINA aamulla jonkin tekosyyn turvin kotia meikkaamaan. en kehtaa edes hänen seurassaan tai kenenkään muunkaan meikata koska luulen että he ajattelevat "että mitä tuokin rumilus yrittää itseään kaunistaa".

Suurin ongelma taitaa olla huono itsetunto, ei niinkään rumuus.
Auttaisiko, jos katsoisit muita ihmisiä hieman tarkemmin ja huomaisit, että ihan tavallisia ne kaikki ovat, kauniita vikojensa kanssa.

Kosmetologilla käynti voisi myös auttaa. Saisit puhdistettua sen nenäsi ja mahdollisesti hyviä vinkkejä ihonhoitoon muutenkin. Ja jatkuva meikkien käyttö saa ihon voimaan huonommin. Pese ne meikit ainakin yöksi pois, niin olet seuraavana päivänä astetta hehkeämmän näköinen.

Mulla on tuo sama, että en kehtaa esim. baarin vessassa meikata tai laittaa tukkaa, koska ajattelen, että kaikki ajattelevat juuri noin "mitä tuo rumilus yrittää itseään kaunistaa"... :((

746705.jpg

mua välillä itkettää ja ärsyttää tämä mun huono itsetunto ja rumuus. meikillä (aika runsaalla sellasella) saan itseni näyttämään kai ihan siedettävältä. mutta ilman meikkiä olen aivan järkyttävä ilmestys! punainen, rasvoittuva naama, aivan järkyttävän kokoiset tukkoiset ihohuokoiset korostavat entisestään valmiiksi rumaa nenääni. sivu profiilista nenäni on joo ihan ok, mutta suoraan edestä katsottuna aivan kamala:( ihmisten kanssa jutellesani olen koko ikäni yrittänyt olla katsomatta heitä suoraan. miestänikään en uskalla katsoa suoraan silmiin että ei näkisi naamaani suoraan. tämä häiritsee jo aika lailla elämääni. välillä tunnen itseni paljon aliarvoisemmaksi koska en ole yhtä kauniita kuin he. miehelleni en uskalla näyttäytyä ilman meikkiä. jos jään yöksi lähden AINA aamulla jonkin tekosyyn turvin kotia meikkaamaan. en kehtaa edes hänen seurassaan tai kenenkään muunkaan meikata koska luulen että he ajattelevat "että mitä tuokin rumilus yrittää itseään kaunistaa".

Tuskinpa olet niin ruma mitä luulet. Itsetuntokysymyshän tuo on. Ihon saa hoidettua kuntoon, oikenlaisilla tuotteilla. Meikkaamalla voi "muotoilla" nenän näyttämään erilaiselta. Eivät ihmiset niin hirveän erilaisilta näytä ilman meikkiä. Mulla on tummat hiukset (värjätyt) mutta kulmat ja ripset on ihan vaaleat ja näkymättömät, vaikka esim ripsissä onkin pituutta. Ajattelin että näytän ihan kamalalta ilman meikkiä.. No yks kerta miesystävä pamahti kylään ilmoittamatta ja en ollu ehtiny laittautua, hävetti ja piilottelin naamaa. Hän kysyi miksi, sanoin että näytän kauhealta kun en ole ehtinyt laittaa mitään.. Hän sanoi, että enkä näytä. Toki paremmalta, kun ripsissä ja kulmissa on väriä, mutta muuten näytän kuulemma varsin samanlaiselta.

Voisitko laittaa kasvokuvaa tänne? Jos esim meikkivinkkejä tarvii.

Yhteistyössä